מינויים

היסטוריה באוניברסיטת תל אביב: הכירו את הדקאנית הראשונה בפקולטה לניהול

לראשונה מאז הקמת הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, מונתה דקאנית לתפקיד. פרופ' יעל שטיינהרט נבחרה לדקאנית הבאה של הפקולטה ותיכנס לתפקידה בחודש מאי הקרוב
מערכת ice | 
פרופ' יעל שטיינהרט (צילום יהב גמליאל)
פרופ' יעל שטיינהרט, המכהנת בשנתיים האחרונות כסגנית הדקאן, חברת סגל אקדמי בכיר ופרופ' מן המניין באוניברסיטת תל אביב, תמונה לתפקיד דקאנית הפקולטה לניהול. פרופ' שטיינהרט, תחליף את פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה ופרופסור מן המניין, שכיהן בשש השנים האחרונות בלשכת הדקאן, שנתיים כדקאן הפקולטה וארבע שנים כסגן דקאן הפקולטה.
פרופ' שטיינהרט הצטרפה לפקולטה לניהול ע"ש קולר אוניברסיטת תל אביב בשנת 2012. חוקרת ומלמדת בפקולטה, מופקדת על הקתדרה לאתיקה בעסקים על שם אירווין וג'ויס אברמוביץ, מנחה דוקטורנטים וסטודנטים לתואר שני, מרצה בכנסים בינלאומיים ומפרסמת מאמרים בכתבי עת מובילים.
 
המומחיות והמחקרים של פרופ' יעל שטיינהרט הם בתחומי השיווק והתנהגות צרכנים, בנושאים כגון: גיוס המונים ומתן דירוגים וחוות דעת מקוונות. פרופ' שטיינהרט קיבלה את הדוקטורט בשנת 2006 בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. היא שימשה כחברת סגל בבית הספר לניהול של אוניברסיטת חיפה ולימדה בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הונג קונג למדעים וטכנולוגיה.
פרופ' דן עמירם ימשיך בכהונתו כראש משותף של המכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא, מופקד על הקתדרה לשוקי הון ומוסדות פיננסים ע"ש ג'וזף ספרא, יו"ר המכון למחקר עסקים בישראל ע"ש הנרי קראון, וכן ימשיך במחקר והוראה בפקולטה.
פרופ' דן עמירם, הדקאן היוצא של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב בירך את פרופ' יעל שטיינהרט עם בחירתה ומסר: "בחירתה של פרופ' יעל שטיינהרט כדקאנית הבאה של הפקולטה לניהול היא הבעת אמון בעשייתה האקדמית והניהולית. בנוסף, זהו ערך מוסף משמעותי בכך שלראשונה נבחרת לתפקיד דקאנית. אני בטוח שפרופ' שטיינהרט תמשיך להנהיג את הפקולטה בהצלחה ליעדים חדשים, ותמשיך למנף את מעמדה כאחד מבתי הספר המובילים בעולם למנהל עסקים, בדגש על חדשנות ויזמות בכל תחומי הפעילות".
פרופ' יעל שטיינהרט הודתה לוועדת האיתור ולפקולטה על הבחירה לתפקיד והביעה את הערכת הפקולטה לפרופ' עמירם על עשייתו הענפה כדקאן ועל הישגיו הרבים בתקופה דינמית ומורכבת  במיוחד.
לדברי פרופ' שטיינהרט: "זו זכות גדולה לצד אחריות רבה לעמוד בראש הפקולטה הוותיקה, הגדולה והמובילה בישראל, בעלת מוניטין בינ"ל במחקר ובהוראה. אנו נמשיך להתמקד ולפתח את המחקר בתחומים פורצי דרך ואת ההוראה בשיטות ובכלים והחדשניים ביותר, במטרה להקנות למנהלות ולמנהלים את הידע וההתנסות המאפשרים להם להתמודד עם אתגרי הניהול בשגרה ובמצבי משבר וכן להשתלב בתפקידי מפתח במשק הישראלי ובחברות גלובליות".
פרופ' שטיינהרט המשיכה בדבריה ומסרה: "לצידי ניצבת "קהילת קולר" שבלעדיה אין אפשרות להשיג מטרות אלה. קהילה זו כוללת את חברות וחברי הסגל האקדמי והמנהלי, קהל הסטודנטיות והסטודנטים והמנהלים הרבים בתעשייה הישראלית והעולמית המשתפים אתנו פעולה".
פרופ' שטיינהרט, התייחסה גם לפועלה של הפקולטה במלחמה ואמרה: "בתקופה מורכבת זו חזרנו ללמד אך לא חזרנו לשגרה. אנו כפקולטה נערכנו לתת תמיכה למשרתי.ות המילואים ולקהילה. יצרנו קשר אישי עם כל אחד מהסטודנטים ישר עם פרוץ המלחמה, ואנחנו ממשיכים לחבק ולסייע לסטודנטים ולבוגרים שלנו ככל שניתן. אנו מקווים לחזרת החטופים במהרה, מאחלים החלמה לפצועים ושולחים תנחומים למשפחות השכולות, אשר לצערי ביניהן גם מקהילת הפקולטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה