מינויים

דאק קריק טכנולוגיות מכריזה: זו מנהלת השיווק החדשה של החברה

דאק קריק טכנולוגיות מודיעה על מינויה של בינדו קרדנל למנהלת השיווק החדשה של החברה. מייק ג'קובסקי, מנכ"ל החברה: "אני נרגש לקבל אותה לצוות של דאק קריק ומצפה לעבוד איתה כדי להאיץ את הצמיחה שלנו ולהרחיב את מובילות השוק שלנו"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
דאק קריק טכנולוגיות, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, הכריזה על מינויה של בינדו קרדנל, למנהלת שיווק חדשה בחברה.
כמנהלת השיווק של דאק קריק טכנולוגיות, בינדו תנהל את השיווק והמיתוג האסטרטגיים של החברה המניעים את ההתרחבות הגלובלית של החברה ואת ההובלה שלה כספקית של תוכנות ושירותי ביטוח P&C.
לבינדו ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום השיווק בחברות טכנולוגיה ארגוניות. מייק ג'קובסקי, מנכ"ל החברה: "בינדו היא משווקת ומנהיגה מנוסה שמבינה כיצד לספק ערכים ולהתחבר ללקוחות SaaS. אני נרגש לקבל אותה לצוות של דאק קריק ומצפה לעבוד איתה כדי להאיץ את הצמיחה שלנו ולהרחיב את מובילות השוק שלנו".
בינדו קרדנל, הודתה על המינוי ואמרה: "לכבוד הוא לי ואני נרגשת להצטרף לדאק קריק בתקופה חשובה זו בתעשיית הביטוח. Duck Creek היא חברה בעלת חזון שמשנה את הדרך שבה חברות ביטוח פועלות ומשרתות את לקוחותיהן".
עודש הוסיפה: "אני מתרשמת מהתרבות, המוצרים והגישה הממוקדת בלקוח של החברה. אני מצפה לשתף פעולה עם הצוות והשותפים המוכשרים של דאק קריק כדי להעצים את המותג שלנו, לערב את הקהלים שלנו ולהניע תוצאות עסקיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה