מינויים

מנכ"לית חדשה לאיגוד לשכות המסחר: "אני מודה על האמון שקיבלתי"

גילית רובינשטיין מונתה לתפקיד מנכ"לית איגוד לשכות המסחר. שחר תורג'מן, נשיא איגוד לשכות המסחר: "אני בטוח שיחד איתה נביא את הלשכה למקום שאנחנו שואפים להיות, ארגון המעסיקים החשוב והמשפיע ביותר בישראל"

מערכת ice | 
גילית רובינשטיין (צילום אביגיל פיפרינו)
איגוד לשכות המסחר מתחדשת במנכ"לית חדשה, הלוא היא גילית רובינשטיין,  אשר לה היכרות רחבה ומעמיקה עם המגזר הציבורי והפרטי.  לרובינשטיין ידע וניסיון רב בתחום הניהולי, כאשר בתפקידה האחרון היא שימשה כיועצת אסטרטגית ומייסדת יוזמות חברתיות, כשהקימה וניהלה את החמ"ל האזרחי הירושלמי, במקביל לייעוץ וליווי אסטרטגי של חברות וארגונים גדולים, מקומיים ובינלאומיים.
בין תפקידיה הבכירים שמילאה במהלך הקריירה שלה, ניתן למנות את תפקידה כראש מטה קבוצת עזריאלי בין השנים 2021-2023 וכן פעילות כלוביסטית בכירה בין השנים 2017-2021, כשבשלב זה התמחתה במיפוי וטיוב רגולציה בארגונים מובילים בשוק וקידום תהליכי רגולציה מול הממשלה. 
גילית רובינשטיין, מנכ"לית איגוד לשכות המסחר: "אני מודה על האמון שקיבלתי משחר ונשיאות הלשכה במשימה החשובה של ייצוג הולם למגזר העסקי מול משרדי הממשלה. זכיתי לעבוד בשני המגזרים, הציבורי והעסקי ואני רואה הזדמנות לשינוי אמיתי ביכולת ליצור גשר בין המגזרים ולראות את האינטרס המשותף באופן שיאפשר ליצור אמון מחודש בין המגזרים והגעה להישגים חדשים עבור כלכלת מדינת ישראל".
שחר תורג'מן, נשיא איגוד לשכות המסחר: "אני שמח שגילית מצטרפת לפורום הניהול הבכיר של איגוד לשכות המסחר. גילית מביאה איתה ניסיון רב בתחומים רבים שמשיקים לעבודת הלשכה, עיסוק ברגולציה ותפקידי ניהול מחד וניהול בכיר במגזר העסקי מאידך. אני בטוח שיחד איתה נביא את הלשכה למקום שאנחנו שואפים להיות, ארגון המעסיקים החשוב והמשפיע ביותר בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה