מינויים
יבואנית יגואר לנד רובר מתחדשת: "תוספת כוח משמעותית"
חברת המזרח לשיווק מכוניות מכריזה על שלושה מינויים במערך ניהול השירות ממוקד לקוח ללקוחות מותגי היוקרה בישראל. מנכ״לית חברת המזרח לשיווק מכוניות: ״גיל, קרן ואביבית הם תוספת כוח משמעותית שיתרמו מניסיונם להמשך שדרוג מדדי השירות והשגת היעדים שהצבנו״
חברת המזרח לשיווק מכוניות, העוסקת בייבוא ושיווק כלי רכב מתוצרת יגואר ולנד רובר הבריטיות, מודיעה על שלושה מינויים במערך ניהול השירות ממוקד לקוח ללקוחות מותגי היוקרה בישראל.
לצד זאת, החברה הפרטית מודיעה על מתן 5 שנות אחריות לכלל הדגמים, פתיחת מרכז שירות חדש ומתקדם בחולון, הקמת מערך חלפים ומוצרים תואמי מקור בעלי תווי איכות גבוהים מבית המותג מגנאטי מארלי, חברת העל האיטלקית.
גיל טאוב, מונה לראש אגף שירות ומרכזי שירות בחברת המזרח לשיווק מכוניות. במסגרת תפקידו החדש, טאוב יהיה אחראי על כל תחום השירות, ועל שלושת מרכזי השירות המורשים של היבואן.
טאוב בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, בעל ניסיון רב בניהול מערכי שירות במותגי יוקרה בענף הרכב. טאוב ניהל את מערך השירות של מרצדס וקודם לכן את מערך השירות של מותג היוקרה היפני אינפיניטי.
.jpeg)
גיל טאוב. צילום: חברת המזרח
קרן מימון, בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום השירות בעולמות רכבי היוקרה והפרימיום, מונתה למנהלת מרכז השירות בכפר סבא בחברה הפרטית. לצד זאת, אביבית שטרית, המגיעה אף היא מניהול השירות במותגי יוקרה ופרימיום בענף הרכב, מונתה לתפקיד מנהלת מרכז השירות החדש והיוקרתי שנפתח לאחרונה בחולון.
שתיהן, תהיינה אחראיות על כלל ההיבטים התפעוליים והשירותיים מרגע כניסת הלקוח למתחם ועד אשר מקבל את רכבו בחזרה. אלו מצטרפים לגיל כץ, מנהל השירות בחיפה ב-4 השנים האחרונות ובעל ניסיון מצטבר של כ-40 שנים בענף הרכב במגוון תפקידים.
גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר לנד רובר, מסרה: ״אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה של ממש בהיבטי מסע לקוח- בהם מיפינו את נקודות הכאב והצרכים של לקוחותינו ויצאנו לתהליך למידה, והתאמת פתרונות ׳יוקרה מודרנית׳ המתאימים לחזון השירות שיצרנו".
עוד ב-
עוד ציינה גלית עיני: "אנו מטפסים במדדי שביעות הרצון בקרב לקוחותינו וממשיכים להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות. גיל, קרן ואביבית הם תוספת כוח משמעותית אשר יתרמו מניסיונם הרב להמשך שדרוג מדדי השירות והשגת היעדים שהצבנו״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חוסר תקשורת משווע על הלקוחמאוכזבת 02/2025/20הגב לתגובה זו0 0סיסמאות זה מעולה , הכי קל לצאת בהצהרות ובמקביל להתעלם מהלקוח. הורסים את השם של מותג יוקרה!! תזכרו שבסוף בשל שירות לקוחות מנותק הלקוח מדיר את רגליו מהסכנויות.סגור



