מינויים
הסטארטאפ הישראלי במינוי משמעותי: זה הבכיר שינהל את הפעילות בבריטניה
הסטארט אפ הישראלי KMS Lighthouse הודיע על מינויו של רמי כחלון למנהל הפעילות בבריטניה, לכחלון ניסיון של יותר מ-20 שנה בשוק הבריטי והוא יוביל את פעילות החברה באי
רמי כחלון, אשר ליווה בעשורים האחרונים חברות טכנולוגיה ישראליות גדולות בחדירה לשוק הבריטי והאירופאי, מונה למנהל הפעילות של KMS Lighthouse מקבוצת Aman בבריטניה. במסגרת תפקידו, יוביל רמי את פעילות החברה בשוק הבריטי, הכוללת הקמת אופרציה מקומית, פיתוח עסקי, הרחבת שיתופי פעולה אסטרטגיים, ואיתור חברות פוטנציאליות להרחבת הפעילות.
רמי מביא עימו מעל 20 שנות ניסיון בשוק הבריטי בתחום הטכנולוגיה וניהול עסקי. במהלך הקריירה שלו, ייצג חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות כמו Combox, Lightico, Consist ו-.Membit רמי הוא הנדסאי תעשיה וניהול, בוגר אוניברסיטת תל אביב, ומוכר כמומחה מוביל בכניסה לשוק הבריטי, עם דגש על בניית מערכות יחסים עסקיות חזקות ופיתוח פתרונות מותאמים לשוק המקומי.
שגיא אליהו, מנכ"ל" :KMS Lighthouse אנחנו גאים לצרף את רמי לצוות הניהולי שלנו בתפקיד מנהל הפעילות בבריטניה. הניסיון העשיר שלו, היכרותו המעמיקה עם השוק הבריטי והיכולות האסטרטגיות שלו יסייעו להעמיק את הנוכחות של KMS Lighthouse בבריטניה ולהרחיב את ההשפעה שלנו בשוק האירופי. כיום אנו משרתים נאמנה ארגוני אינטרטפריז, כגון: The AA, Saga Insurance, GE Healthcare, Swisscom ורבים אחרים ."
רמי כחלון, מנהל פעילות KMS lighthouse בUK: "אני נרגש להצטרף ל-KMS Lighthouse ולהוביל את הפעילות בשוק הבריטי. אני מאמין שיש לחברה פוטנציאל עצום בשוק זה, ואני מצפה להמשיך ולחזק את המותג ולבנות פתרונות חדשניים עבור לקוחותינו." נושא ניהול הידע תפס תאוצה ורמת העניין גדולה יותר בשילוב של ארגונים בין ניהול ידע ופתרונות GenAI כמו שיש במערכת שלנו.
KMS Lighthouse מדורגת כאחת משלוש החברות המובילות בעולם בתחום ניהול הידע, לפי דירוג חברות האנליסטים כמו Gartner, Foresterו-STKI. מערכת ניהול הידע של KMS lighthouse מגבירה את הפרודוקטיביות והיעילות של לקוחותיה באמצעות ממשק מבוסס AI שקל לעדכן, לנהל ולאשר. תחת הפלטפורמה, מציעה החברה ללקוחות מערכת ניהול ידע SaaS עם אינטגרציות מובנות לאפליקציות מובילות, קטלוגי מוצרים, מערכות תפעוליות, צ'אטבוטים, עוזרים וירטואליים ושילובי API פתוחים עם היישומים הקיימים של הלקוח, כגון CRM, טיקטינג ו-Help Desk. לאור היכולת לחפש ידע בשפה חופשית המערכת מייתרת או מקצרת משמעותית את הצורך בהכשרת עובדים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


