מינויים

מהאוצר לאקדמיה: הג'וב החדש של שאול מרידור

ראש אגף התקציבים במשרד האוצר לשעבר, שעזב את תפקידו בסערה, יצטרף בשנת הלימודים הקרובה לבית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית. מרידור ילמד עם פרופ' מומי דהן וד"ר אייל פאר את הסדנה לניתוח מדיניות, עבור סטודנטים לתואר שני
יואב איילון | 
שאול מרידור (צילום פייסבוק)
שאול מרידור, שהתפטר לפני כחודש וחצי מתפקיד ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, יצטרף בשנת הלימודים הקרובה לבית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית, כך נמסר מהאוניברסיטה. מרידור צפוי ללמד יחד עם פרופ' מומי דהן וד"ר אייל פאר את הסדנה לניתוח מדיניות, עבור סטודנטים לתואר שני. 
כזכור, מרידור עזב את האוצר בטריקת דלת, לאחר סכסוך עם השר ישראל כ"ץ. במכתב ההתפטרות שלו, תקף מרידור את כ"ץ וכתב כי "שירתתי תחת שרי אוצר רבים, אך בהתנהלות כפי שמתרחשת כיום לא נתקלתי מימיי". 
עוד הוסיף מרידור: "במשך החודשים האחרונים ויתר שאת במהלך השבועות האחרונים, היכולת לבצע את תפקידי כראש אגף התקציבים הפכה לבלתי אפשרית. לצערי, אתה (השר כ"ץ) לא מאפשר לי ולמשרתי ציבור אחרים באגפים השונים במשרד האוצר ובמשרדי ממשלה אחרים, לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות - לגבש, להציע, לנתח ולבקר צעדי מדיניות אשר יאפשרו למשק הישראלי לצלוח את תקופת המשבר הכלכלי הקשה הפוקד אותנו".
כ"ץ לא נותר אדיש לדברים, וטען שההתפטרות נבעה משיקולים. לדבריו, הוא זה שאיבד בו אמון ויזם הליך להחלפת מרידור. "על רקע האפשרות של הבחירות המוקדמות, מרידור פנה לפעילות פוליטית בוטה נגד הממשלה תוך כדי קשר מתמיד עם גורמים פוליטיים שונים, בהתבטאויות פומביות נגד הממשלה ובאין ספור תדרוכים מכפישים בתקשורת, זאת לצד הדלפות בלתי פוסקות כדי לפגוע בממשלה. בנסיבות האלה איבדתי בו את האמון ויזמתי הליך להחלפתו", אמר בראיון לכאן רשת ב'. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה