מינויים

מירב אתרוג בר מונתה למנהלת השיווק של ישרוטל

לאחר ששימשה בתפקידה האחרון ניהלה את חברת "שופרסל TRAVEL" מותג התיירות של שופרסל ולפני כן בקבוצת ידיעות אחרונות, אתרוג בר מגיעה לרשת המלונות אחרי שנת הקורונה שחירבה את ענף התיירות
בן רז |  4
מירב אתרוג (צילום יחצ)
ישרוטל מודיעה על מינויה של מירב אתרוג בר לתפקיד מנהלת השיווק של הרשת. אתרוג בר שנכנסה לתפקיד החודש מגיעה עם רקורד ארוך בשיווק ופיתוח עסקי. בתפקידה האחרון ניהלה את חברת "שופרסל TRAVEL" מותג התיירות של שופרסל. לפני כן עבדה בקבוצת ידיעות אחרונות כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי. למירב ניסיון ארוך שנים ועשיר בניהול אסטרטגיה עסקית ושיווקית, ניהול תהליכים מסחריים, אתרי סחר ומועדוני לקוחות בגופי תקשורת ועסקים.  
אתרוג בר נכנסה לתפקיד לאחר שנה מורכבת וקשה לענף התיירות ולישרוטל בפרט, בה מחלקת השיווק של ישרוטל עבדה ימים כלילות על מנת לשמר את המותג ואף לפרוץ איתו למחוזות חדשים. בקרוב הרשת  תשיק מהלכים רשתים גדולים, שינויים ארגונים והשקת מספר מלונות חדשים. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית בין היתר על מיתוג הרשת והמלונות החדשים, אתר הסחר של החברה, מועדון חוג השמש, ושיתופי הפעולה עם גופים שונים. מחלקת השיווק בישרוטל מנוהלת ע"י נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות וותיק בתחומו, אשר יחד יובילו את ישרוטל לעבר עשור חדש ומבטיח.
מירב אתרוג בר: "אני שמחה להצטרף לרשת ישרוטל, ובטוחה שיחד עם צוות השיווק המסור נוביל מהלכים חדשים שימנפו את הצמיחה של הרשת, ונבסס תהליכי שיווק ומכירות דיגיטליים מתקדמים"
נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות בישרוטל: "מירב מגיעה אלינו עם ניסיון רב ומגוון שנוגע לכל התחומים בהם עוסקת ישרוטל. בשנים הקרובות הרשת הולכת להתרחב ולהשתנות ונדרשת אישיות מיומנת בעלת מעוף על מנת להוביל את הרשת למקום אליה היא רוצה להגיע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוזר !
    אתרוגים חינם 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם שרגא לולב ונפתלי ערבה לא קיבלו מינויים ?
    סגור
  • 2.
    מנוי ראוי ביותר!
    אבנר 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופה!!!!!!! מהמממתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    מירב אברוג ו נחום קרה יש לכם הרבה עבודה לשיפור השירות
    ראובן גרפיט 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי חבר שנים החטג השמש ברשת והתארחתי במלונות היוקרה. חידשתי 20.4.21 ונרשמתי לפי המלצתה של לי ארבל למלון ישרוטל ים המלח. 1. היום20.4.21 אני בהמתנה מתמשכת מעל מחצית השעה , תוך כדי התנתקויות של הטלפון הישיר 086387797 2. אין כתובת מיייל או טלפוןמלהגיע לאף 1 מהמיוחסים ליכאורה של הנהלת ישרוטל המתיימרת, לדברי המנכל יורם אביב, להיות קשובה ומסייעת. 3. לא קיבלתי עדין שום אישור להזמנה לתנאים מעבר לקוד sms 155859837. 4. מדוע המחיר הישיר של חוג השמש לא זול יותר מאשר האלטרנטיבות ? אתם חייבים מוסרית להכיל עלינו את המבצעים המיזדמנים, בוקינג קום, הטבות ישרכרד... והעיקר שתהא כתובת לפניות.
    סגור
  • חי בסרט אתה הה? (ל"ת)
    מה 'תה רוצה? 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור