מינויים

הסטארטאפיסט שעשה אקזיט מונה לסמנכ"ל שיווק באלמנטור

אלמנטור הודיעה רק לאחרונה על פתיחה של מתחם הייטק חדש בעיר שדרות בו יועסקו עוד מאות עובדים. כעת היא מתחדשת גם בסמנכ"ל שיווק חדש שרק לאחרונה עשה אקזיט 
מערכת ice | 
מייסדי אלמנטור (צילום יחצ)
ים רגב מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת אלמנטור. רגב הוא ממייסדי הסטרטאפ Zest ורק לאחרונה ביצע אקזיט כשמכר את זסט לחברת ווקמי. כעת מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת אלמנטור, מפתחת פלטפורמת קוד הפתוח הגדולה בישראל, שמשרתת שמונה מיליון משתמשים ב-160 מדינות להקמה וניהול של אתרים ללקוחותיהם.
רגב הוא "יזם סדרתי" ואיש שיווק בכיר, החליט לעשות כעת את המעבר הלא שגרתי לתפקיד של מנהל בכיר. "בחרתי להצטרף לאלמנטור מתוך מספר אפשרויות שעמדו בפני בגלל הפוטנציאל העצום בתחום הקוד הפתוח, שכבר בא לידי ביטוי בהכפלה של החברה מדי שנה בהיקפי הפעילות ובמספר העובדים. אלמנטור פועלת כבר היום מול מיליוני לקוחות שפונים אליהם ב-57 שפות. האתרים שהוקמו באמצעותה מקיימים כלכלה בהיקף של 1.5 מיליארד דולר, וזו רק ההתחלה. הקונספט של החברה משתלב עם הערכים שלי בגיוון, עזרה הדדית ואיזון בין המקצועיות לתחומים אחרים", אומר רגב.

ים רגב, צילום: ניר וידלץ
אלמנטור הוקמה בשנת 2015 על ידי יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, שהיו בעצמם יוצרי אינטרנט והקימו מאות אתרי אינטרנט ללקוחות במשך השנים. בעבודה עם הלקוחות הם נתקלו בבעיות וקשיים המלווים הקמת אתרי אינטרנט מקצועיים והחליטו לבנות לעצמם את כלי העבודה האולטימטיבי. החברה מעסיקה 270 עובדים, רובם במטה המרכזי במתחם הבורסה ברמת גן.
כזכור, רק בשבועות האחרונים הקימה אלמנטור מרכז הייטק בעיר שדרות. המרכז החדש יעסיק בשלב הראשון חמישים עובדים תושבי הנגב המערבי, שיצטרפו ל-220 עובדי החברה במטה במתחם הבורסה ברמת גן וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה