מינויים

התעשייה האווירית מחזקת את הפעילות מול ארה"ב עם מינויים חדשים

אלוף במיל' כץ, יוביל את בניית האסטרטגיה ואת הפעילות החברה למול מערכת הביטחון בישראל, ואל"מ במיל' גבע, יוביל את פעילות החברה בצפון אמריקה. מנכ"ל התעשייה האווירית: "עלינו לפעול כל העת לחיזוק היכולת העסקית של החברה למול אתגרי העתיד"
מערכת ice |  5
בועז לוי (צילום התעשייה האווירית)
לאחר עשרה רבעונים רצופים של רווחיות שיא היסטורית ומהפך עסקי, החברה מחזקת ומרחיבה את יכולותיה העסקיות למול מערכות הביטחון הישראלית והאמריקנית. החברה תקים מחלקות ייעודיות לשווקים אלה ומצרפת להנהלת החברה את האלוף במיל' מוני כץ בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה וישראל ואל"מ במיל' אמיר גבע בתפקיד סמנכ"ל לתיאום צפון אמריקה.
אלוף במיל' כץ, יוביל את בניית האסטרטגיה של התעשייה האווירית ואת הפעילות שלה למול מערכת הביטחון בישראל. בחברה רואים קשר הדוק בין האסטרטגיה שלה לבין תכניות בנין הכח הרב שנתיות של מערכת הביטחון. כץ מצטרף לתעשייה האווירית לאחר שירות ארוך שנים בצה"ל בתפקידים מבצעיים מגוונים. הוא עסק גם בבניין הכח ובתפקידו האחרון שימש כמפקד פיקוד העומק במטה הכללי.

מוני כץ. צילום: התעשייה האווירית / פרטי
אל"מ במיל' גבע, יוביל את פעילות החברה בצפון אמריקה. גבע יקדם את הפעילות השיווקית ושיתופי הפעולה עם חברות מקומיות באזור ויעסוק גם במימוש הסכם הסיוע בין ישראל לארה"ב. גבע מצטרף לתעשייה האווירית לאחר שירות ארוך שנים בצה"ל ובמשרד הביטחון, הן בתפקידים מבצעיים והן בתפקידים טכנולוגיים. בתפקידו האחרון שימש כנספח המחקר והפיתוח בוושינגטון הבירה.

אמיר גבע. צילום: התעשייה האווירית / פרטי.
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי מסר כי "אני מברך את מוני ואמיר על הצטרפותם להנהלת התעשייה האווירית. כחברה עסקית תחרותית עלינו לפעול כל העת לחיזוק היכולת העסקית של החברה למול אתגרי העתיד. שנת 2020 הייתה המשך למהפך העסקי של התעשייה האווירית שהציגה תוצאות שיא במכירותיה וברווחיה. הצטרפותם של מוני ואמיר, יחד עם יתר חברי הנהלת החברה, תאפשר להמשיך ולהוביל מגמה זו בשנים הקרובות. אמיר, מביא עימו ניסיון עשיר בפיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות, והיכרות מעולה עם מערכת הביטחון האמריקנית. מוני, מביא עימו ניסיון בטחוני עשיר אותו צבר במערכת הביטחון הישראלית בשלל תפקידים בכירים מבצעיים ואסטרטגיים, והבנה עמוקה בצרכים המבצעיים של צה"ל. אני מאמין כי הצטרפותם להנהלת התעשייה האווירית תסייע למימוש האסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה על מנת שנעמוד ביעדי הצמיחה והרווחיות אותם הציב לנו הדירקטוריון לקראת השנים הקרובות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גאוה,
    דוד 05/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיפעל שמבורך בכל הברכות ומי שיכול לתרום להצלחת המיפעל תבוא עליו ברכה,נימנתי מבין עובדי המיפעל,ממש גאוה לעבוד שם,בשיא פריחתו של המיפעל עבדו שם 22,000 נשים וגברים,והיתה הרמוניה בכל האגפים והמיפעלים,מאחל לכם שתצליחו ותמשיכו להיות אנושיים כמו קודמכם,והחסד שעשו עים העובדים ישר כוח
    סגור
  • 3.
    הפכו את התע"א, למועדון חברים של פליטי צה"ל (ל"ת)
    יוסי 05/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אשכרה (ל"ת)
    חיים 05/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ממש חסרים עוד כמה גנרלים בתע"א
    Moshe 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיתחילו למנות אנשי מקצוע.
    סגור
  • 1.
    תע"א
    גמלאי 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לכולם
    סגור