מינויים

אושר מינויו של נועם הויזליך ליועץ המשפטי הראשי של קבוצת מגדל

דירקטוריון מגדל אחזקות ודירקטוריון מגדל ביטוח אישרו את המינוי של מי שיכהן כיועץ משפטי ראשי וממונה על האכיפה בקבוצה. המינוי כפוף לקבלת אי התנגדות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון
כפיר אדר | 
נועם הויזליך (צילום גיא טייב)
הדירקטוריונים של מגדל אחזקות ומגדל חברה לביטוח אישרו את מינויו של חבר הנהלה חדש: נועם הויזליך, שיכהן כיועץ משפטי ראשי וממונה על האכיפה בקבוצה. המינוי כפוף לקבלת אי התנגדות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
הויזליך יחליף בתפקידו את אילנה בר, ששימשה כיועצת המשפטית הראשית של קבוצת מגדל, אשר הודיעה בחודש ינואר האחרון על רצונה לפרוש מתפקידה לאחר למעלה מ-20 שנה בקבוצת מגדל.
להויזליך תואר במשפטים (LLB) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים (MBA). חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2001. בתפקידו האחרון כיהן הויזליך כראש אגף רגולציה בבנק לאומי ולפני כן כיהן כיועץ המשפטי הראשי וכחבר הנהלה ב"עמיתים" וכיועץ משפטי בלשכה המשפטית של משרד האוצר.
רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, ציין כי "עו"ד הויזליך מצטרף לשדרה הניהולית החזקה של החברה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. מערך הייעוץ המשפטי ממלא תפקיד חשוב בתמיכה והליווי למערך העסקי של הקבוצה, ובכלל זה עולמות הביטוח, חסכון ארוך טווח והשקעות, ואין לי ספק שניסיונו העשיר וכישוריו הרבים יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה