מינויים

מהמוסד לכנפיים של קרמבו: מינוי מסקרן בארגון

אהוד לביא, יצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו' וייקח חלק פעיל בתכנון התהליכים האסטרטגיים של הארגון. בתפקידו האחרון, לביא שימש כסגן ראש המוסד. מנכ"לית הארגון: "יתרום לניהול האתגרים הגדולים שעוד עומדים בפנינו"
מערכת ice | 
כנפיים של קרמבו (צילום יחצ)
סגן ראש המוסד היוצא, אהוד לביא, וסיים את תפקידו לאחר 34 שנים, מצטרף היום (ראשון) לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו'  תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, כחבר בוועדת האסטרטגיה של הארגון. לביא, בחר להצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו' ובארגון משוכנעים כי הוא יוכל לתרום מניסיונו הארגוני הרב להובלת התנועה ליעדים ולאתגרים חדשים.
ב'כנפיים של קרמבו' הלך וגבר הצורך במתן מענה חברתי לבני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים, נפגעו הכנסות התנועה באופן משמעותי. עם זאת, הפכה שנת המשבר, לאחת השנים המשמעותיות של התנועה עם פעילויות מגוונות ומרגשות, שהעניקו הרבה רגעי שמחה, אופטימיות ושפיות לאלפי ילדים ובני משפחותיהם.
החבר החדש של הוועד המנהל, אהוד לביא אמר: "אני נרגש ושמח להצטרף ל'כנפיים של קרמבו', מסגרת ערכית וארגון בקדמת ההובלה החברתית שמייצר שינוי משמעותי וחשוב".  
טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו'  הוסיפה: "אני נרגשת על הצטרפותו של אהוד לוועד המנהל שלנו, ומודה לו על כך. אין לי ספק שאהוד ידע לתרום מניסיונו הרב, לניהול האתגרים הגדולים שעוד עומדים בפנינו. יחד עם האנשים המצוינים שמלווים אותנו בשנים האחרונות, ויחד עם אלפי פעילי התנועה, נמשיך להצמיח את 'כנפיים של קרמבו' למקומות חדשים על מנת שכל ילד בחברה הישראלית ירגיש שייך ומשמעותי" 
ניר ברונשטיין, איש עסקים ויו"ר ועד מנהל של 'כנפיים של קרמבו' הוסיף כי: "אני גאה, שמח ומודה לאהוד על האמון והבחירה להצטרף ל'כנפיים של קרמבו'. עברו רווי בפעילות ביטחונית לאומית חשובה, ואין לי ספק שמעורבותו בפעילות חברתית חינוכית למען ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, תהיה בעלת ערך רב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה