מינויים
מ-GO ל-"בורודה קפלן": שגיא איצקוביץ מונה למשנה למנכ"ל
לאחר שהחל את דרכו במחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום בקבוצת "אדלר חומסקי" ובשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה ולקוחות בחברת GO, כשבשנה האחרונה כמנכ"ל משותף, איצקוביץ מקבל קידום
שגיא איצקוביץ (39) מונה השבוע למשנה למנכ"ל בחברת "בורודה קפלן". איצקוביץ, בעל ניסיון של 13 שנים בתחום, החל את דרכו במחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום בקבוצת "אדלר חומסקי".
לאחר 5 שנים הצטרף לדוד סלמן ודובי ספקטור ויחד איתם הוביל את פיתוח עולם הדיגיטל בקבוצה, בדגש על אסטרטגיה דיגיטלית, תוכן, סושיאל והתמחות באי-קומרס. בשנים האחרונות שימש איצקוביץ כסמנכ"ל אסטרטגיה ולקוחות בחברת GO , ובשנה האחרונה כמנכ"ל משותף. בנוסף, הוא משמש כמרצה בכיר בתחום השיווק והפרסום במוסדות אקדמיים שונים.
איצקוביץ' ישמש יד ימינו של רון קפלן ביחד עם השותפים במשרד, גיא בורודה ואמנון גולן ובין היתר ינהל את הצמיחה של החברה תוך גיוס לקוחות חדשים, בנוסף, יוביל שגיא את נושא הדיגיטל בחברה בדגש על חיזוק המקצועיות, כניסה לתחומי פעילות חדשים בקרב הלקוחות ופיתוח יכולות INHOUSE של מענה דיגיטלי בארגון.
שגיא איצקוביץ אמר: "אני מודה לרון על ההזדמנות שניתנה לי. בשנה האחרונה הצטרפו ל"בורודה קפלן" לקוחות שמייצגים כפועל יוצא את הצמיחה שהמשרד נמצא בה. בקרב הלקוחות החדשים וגם הקיימים עולים צרכים של העמקה והובלה ברמה השיווקית בכלל והדיגיטלית בפרט וזאת, לצד הצורך שלנו לסגל עבודה יעילה, יצירתית ומקצועית יותר בתוך הבית – בכל הגזרות. אני בטוח שיחד כצוות נצעד ונוביל את החברה ולקוחותיה להצלחות רבות".
רון קפלן מנכ"ל בורודה קפלן הוסיף: "שגיא הוא מאנשי המקצוע הייחודיים בענף שיודעים לדלוור ולהוביל את הלקוח גם ברמת החיבור לביזנס. הוא בעל ראייה שיווקית ותקשורתית ויש בו את היכולת לצקת פתרונות דיגיטליים לצרכים השיווקיים של הלקוח כגון, תוכן, אי קומרס, אונליין וידאו, קריאייטיב בדיגיטל, מסעות לקוח, טכנולוגיות שיווקיות, מארקטינג אוטומשן ועוד. אני בטוח שיחד עם שגיא והשותפים, "בורודה קפלן" תמשיך להיות חברה המובילה את לקוחותיה להצלחה שיווקית, תקשורתית ודיגיטלית."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


