מינויים

הג'וב החדש של יוסי כהן: נציג סופטבנק בישראל

ראש המוסד לשעבר התמנה לנציג חברת ההשקעות שהרבתה להשקיע לאחרונה בחברות ישראליות.
מערכת ice |  2
יוסי כהן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ראש המוסד לשעבר יוסי כהן התמנה לנציג קרן ההשקעות היפנית, סופטבנק, בישראל. הקרן השקיעה לאחרונה בלא מעט חברות ישראליות. התפקיד מגיע לאחר לא מעט ספקולציות שקשרו אותו דווקא לקריירה פוליטית.
קרן ההשקעות היפנית השקיעה לאחרונה כאמור בלא מעט חברות ישראליות. אחת מהן היא ההשקעה בחברת אניוויז'ן (AnyVision), חברה הפועלת בתחום הראייה הממוחשבת וזיהוי פנים. אניוויז'ן סיימה סבב גיוס של 235 מיליון דולר כשאת סבב הגיוס השלישי הובילו סופטבנק במשותף עם חברת הפיננסים אלדריג' שהשתתפה גם בסבב השני.
בנוסף סופטבנק השקיעה גם בחברת בסיסי הנתונים הישראלית רדיס לאבס (Redis Labs) שגייסה באפריל האחרון 110 מיליון דולר, בהובלת משקיע חדש, Tiger Global. הגיוס, הביא את החברה לשווי של מעל ל-2 מיליארד דולר. 
מלבדם גם חברת Vianai Systems, המפתחת פלטפורמה ומוצרי בינה מלאכותית, גייסה 140 מיליון דולר מקרן ויז'ן של סופטבנק ומכמה דמויות בולטות בתעשייה. 
כזכור,בחודש שעבר קיים כהן ריאיון לא שגרתי אצל אילנה דיין ב"עובדה" וסיפק לא מעט פנינים שעוררו סערה ברשת. כהן דיבר על המבצעים הגדולים, היחסים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם חשף לראשונה את שאיפותיו הפוליטיות כשאמר שהוא לא מוציא מכלל חשבון את האפשרות שיתמודד בעתיד על ראשות הממשלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראה אדם שחצן ויהיר מאוד (ל"ת)
    מפקד בצנחנים לשעבר 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נהנתנות
    צביקה 07/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מעשיו ועברו של יוסי כהן, קשה לדון כי רב הנסתר על הגלוי, אבל לגבי העתיד, נראה שהשאיפה היא ממון ונהנתנות, בטוח שאיתנות הכלים שלו מובטח, היה מצופה ממנו, להרים לעשייה חברתית או חינוכית כמו רבים טובים ממנו.
    סגור