מינויים

זה הג'וב החדש של פרופסור איתמר גרוטו

פרופסור איתמר גרוטו כיהן במשך עשרות שנים בשירות הבריאות הציבורי ולפני כחצי שנה פרש מתפקידו כמשנה למנכ"ל משרד בריאות זאת בשיא הסגר השלישי והאחרון. זה העיסוק הבא שלו
מערכת ice |  4
איתמר גרוטו (צילום דוברות משרד הבריאות)
אחרי שכיהן כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות עם התפרצות הקורונה ופרש - איתמר גרוטו עומד להתמנות לתפקיד חדש בסטארט אפ ישראלי בתחום הבריאות. כזכור, בפברואר האחרון פרש גרוטו מתפקידו במשרד הבריאות, בשיא הסגר השלישי.
הג'וב החדש של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר הוא מנהל מחקר בסטארטאפ רפואי. מדובר בסטרטאפ ישראלי שעוד לא מוכר כל כך, בשם E-Shield שעוסק בתחום הרפואה הדיגיטלית. תקופת הצינון שהוא נדרש לה לאחר כהונתו בתפקיד ציבור נמצאת בבדיקה וכרגע הוא יכהן במשרה חלקית עד לבירור הסוגייה. 
גרוטו יהיה אמון על המחקר הרפואי של החברה שמפתחת מערכת לתועלת תחום הנגיפים ומטרתה למנוע הפצת מחלות והדבקה. מי שיזם והקים את החברה לפני כמעט עשור הוא אסף שפיץ, שפועל בתחום הפיתוח הדיגיטלי לעולם הרפואה. רישום הפטנט הראשון של החברה הוגש כבר ב-2013 והחברה ממשיכה לפעול מאז על פיתוח ומחקר שיסייע לשבירת שרשראות הדבקה של מחלות ויראליות. המחקר מתמקד בעיקר בנגיפים המוכרים כמסוכנים ביור ובהם שפעת העופות.
גרוטו ייכנס לעולם העסקי בתום 31 שנים בשירות הציבורי ובמשרד הבריאות, ולאחר שכיהן במשך 13 שנים בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות. את התפטרותו נימק במכתבב התפטרות וכתב, "בתום שנה קשה בה שירתתי בחזית המאבק בקורונה ופעלתי ללא לאות למען בריאות הציבור" וציין כי בכוונתו לנוח מעט מהעבודה התובענית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי שיודע לשקר לעם ישראל ימשיך לשקר למשקיעים (ל"ת)
    אלי 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    יפה שעה קודם לפרישתו...פרזיט אוכל חינם! כמות המחדלים ב (ל"ת)
    רוני 07/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    התפקיד האמיתי שלו להיות שופר של "אירגון הבריאות העולמי" (ל"ת)
    עיתונות עאלק- 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    שיהיה ברו, לא טובת הצבור מענינת את החארוT האלה אלא טובת
    כיסם הפרטי. 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שילכו Kיביני Fיני
    סגור