מינויים

זה הג'וב החדש של מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר

משה בר סימן טוב מצטרף לחברת GigCapital Global האמריקאית מהמובילות בענף ה-SPAC בראשות ד"ר אבי כץ וד"ר רלוקה דינו וישמש כדירקטור בחברת ההלת'-טק Uphealth, הנסחרת בבורסת ניו יורק
כפיר אדר |  2
משה בר סימן טוב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של משה בר סימן טוב)
משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, מצטרף לחברת GigCapital Global האמריקאית בראשות ד"ר אבי כץ וישמש כדירקטור בחברת Uphealth. החברה שיוביל עוסקת בהצמחת חברות טכנולוגיה פרטיות באמצעות הנפקה שלהן בבורסה בארצות הברית.
חברת Uphealth היא חברה מובילה בתחום הבריאות הדיגיטלית הנסחרת בארה"ב. החברה מספקת שירותי בריאות בפלטפורמות דיגיטליות במטרה לייצר טיפול אינטגרטיבי ויעיל בדגש על טיפול בתחלואה כרונית. בין הפתרונות שמציעה החברה: פלטפורמות לשירותי רפואה מרחוק, בית מרקחת דיגיטלי, שירותי בריאות הנפש ופתרונות לאינטגרציית שירותי הבריאות. בין לקוחות החברה חברות ביטוח, בתי חולים וממשלות. 
 ד"ר אבי כץ, יו"ר החברה, ייסד לפני כארבע שנים את קבוצת GigCapital Global , אשר הובילה את חברת Uphealth להנפקה בתחילת חודש יוני השנה.  ד"ר כץ, יזם סדרתי ומשקיע אנג'ל, מביא עמו קשרים עם וול סטריט וידע פיננסי מיוחד, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה של יזמות וניהול בחברות טכנולוגיה. חברת GigCapital Global מקיימת מגעים עם מספר חברות טכנולוגיה בישראל לצורך הנפקתן בארה"ב, והנפיקה את ה SPAC החמישי שלה מאז הקמתה GigInternational (NASDAQ GIW) במטרה לאתר חברות טכנולוגיות בשוק האירופאי והישראלי. 
ד"ר אבי כץ, יו"ר Uphealth: "הצטרפותו של משה בר סימן טוב לדירקטוריון Uphealth היא אבן דרך חשובה בהתפתחות העתידית של החברה. הידע והניסיון שמשה מביא עמו בתחום הבריאות, לרבות מומחיותו בתחום פורץ הדרך של הרפואה הדיגיטלית, בשילוב עם המוניטין הרב של מערכת הבריאות במדינת ישראל, שמשה היה ממוביליה,  כל אלה יסייעו ל – GigCapital Global לאתר הזדמנויות השקעה בחברות בכלל ול - Uphealth בהרחבת פורטפוליו הלקוחות של החברה ובפיתוח פלטפורמות נוספות עבור לקוחותיה. אני מברך על הצטרפותו  לדירקטוריון ומצפה לעבודה המשותפת". 
משה בר סימן טוב, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות: "הצטרפותי לדירקטוריון חברת Uphealth, לצד המשך פעילותי במגזר העסקי, היא פועל יוצא מהחלטתי להשפיע על עולם הבריאות העתידי באמצעות הידע והניסיון שרכשתי בשנים האחרונות. משבר הקורונה העולמי יצר מציאות חדשה, אשר עבור חברת Uphealth מהווה פוטנציאל עסקי רב. אני מצפה להביא את תרומתי כדירקטור לתעשיית הבריאות הטכנולוגית מתוך אמונה כי הפיתוחים העתידיים ישנו וישפרו תהליכים בענף הבריאות העולמי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשרים
    ניסן 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לדעת באיזה חברה פרטית הוא עבד והצליח או שבגלל הקשרים....
    סגור
  • תגובה
    תגובה 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כן, אפשר גם לדעת אם ממשלת ישראל נכללת בין הלקוחות של אותה חברה?
    סגור