מינויים

הג'וב החדש של הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק

עדו אהרוני, מצטרף לוועדה המייעצת של מעבדת החדשנות של מאסטרקארד ו – Enel X: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות המקצועי שילווה את פעילותה של מעבדה חשובה זו״ אמר אהרוני והוסיף: ״אין לי ספק שחדשנות בתחום הסייבר והפינטק תהווה את ראש החץ של החדשנות העולמית בשנים הקרובות"
כפיר אדר | 
עדו אהרוני (צילום Julie F. Goodman)

ה-FinSec Innovation Lab צירפה לאחרונה את עדו אהרוני, מומחה ליחסים בינלאומיים ומיתוג מדינות מאוניברסיטת ניו יורק, לוועדה המייעצת של המעבדה. אהרוני כיהן בתפקיד הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק במשך שש שנים (2010-2016) ומילא שורה של תפקידים בארה״ב במשך למעלה משני עשורים.

״לכבוד הוא לי להצטרף לצוות המקצועי שילווה את פעילותה של מעבדה חשובה זו", אמר אהרוני והוסיף: "אין לי ספק שחדשנות בתחום הסייבר והפינטק תהווה את ראש החץ של החדשנות העולמית בשנים הקרובות". "זוהי זכות גדולה שאדם בעל השפעה בינלאומית, כדוגמת עדו אהרוני, יצטרף למעבדה כיועץ."  אומר סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה.
עדו אהרוני היה אחד מהתומכים המרכזיים של המעבדה מראשית דרכה. בין היתר, הוא משמש כמרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת ניו יורק ומכהן בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. הוא נחשב למומחה בעל שם בתחום מיתוג מדינות, מייסד התוכנית למיתוג ישראל, חבר בוועדה המייעצת של אפקו כלל-עולמי, שגריר תנועת מכבי העולמית, יו"ר קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי (GMFF), חבר בוועדה המייעצת של בנק ההשקעות Value Base, יו"ר פורום צ'רני לדיפלומטיה חדשה והמייסד של חברת הייעוץ האסטרטגי Emerson Rigby Ltd.
אהרוני יהיה חבר בצוות המייעץ של המעבדה ויתרום מניסיונו הרחב ומקשריו הרבים עם גופים פיננסים ועסקיים בארץ ובחו"ל. אהרוני יסייע למעבדה הן באיתור סטארטאפים רלוונטיים והן בייעוץ אסטרטגי. בנוסף יפעל אהרוני לפיתוח שווקים חדשים וגיוס כספים עבור סטארטאפים שיצטרפו למעבדה אשר פועלים בתחום הסייבר והפינטק.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה