מינויים

מינויים חדשים בגולדמן סאקס ישראל: מי מנהל הפעילות החדש?

קבוצת גולדמן סאקס מודיעה על מינוי ג'ונתן פנקין לראש פעילות הקבוצה בישראל, לו יש 15 שנים של ניסיון בחברה. ימשיך לכהן במקביל בתפקידו הנוסף כראש הפעילות של גולדמן סאקס ביוהנסבורג
כפיר אדר | 
גונתן פנקין (צילום דרור סיתהקול)
אחרי שהצטרף לגולדמן סאקס כמנהל (Managing Director) בשנת 2006 ונבחר לשותף בשנת 2010, ג'ונתן פנקין מונה לראש פעילות הקבוצה בישראל. ג'ונתן ימשיך לכהן במקביל בתפקידו הנוסף כראש הפעילות של גולדמן סאקס ביוהנסבורג.
בין 2006-2016 כיהן בהונג-קונג כראש תחום שווקי ההון של AeJ (Asia ex-Japan), ובהמשך, כמנהל משותף של קבוצת המימון של גולדמן סאקס ב-AeJ. בהמשך ניהל את מחלקת שווקי ההון הצומחים של הקבוצה.
בשנה האחרונה הובילה גולדמן סאקס את העסקאות הגדולות ביותר בשוק הישראלי, כולל ההנפקות הראשוניות של monday.com, גלובל- אי, ווקמי, קלטורה, ריסקיפייד וצים וכן מיזוגים עם חברות ספאק של איירון סורס, אי-טורו, אינוויז ועוד.
ג'ונתן פנקין, מנכ"ל גולדמן סאקס ישראל אמר היום: "אני נרגש מאוד להיכנס לתפקיד מנהל גולדמן סאקס בישראל, שהובילה בשנה האחרונה עסקאות מרשימות ביותר, תוך זיהוי הפוטנציאל הגבוה הטמון בשוק הישראלי. יחד עם הצוות הישראלי וצוותי הטכנולוגיה, מדיה וטלקום (TMT) בארה"ב ואירופה, אנו מתכוונים להמשיך להוביל את השוק ולהיות גשר בין היזמות המקומית למשקיעים גלובליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה