מינויים

זה הג'וב החדש של ההאקר והעיתונאי רן בר זיק

עיתונאי הטכנולוגיה שאחראי על גילוי פרצות אבטחה רבות בשורה של חברות וארגונים בישראל יצטרף בתפקיד בכיר יצטרף לסולוטו, מרכז הפיתוח התל אביבי של ענקית ה-Tech-Care האמריקאית Asurion
מערכת ice |  1
רן בר זיק (צילום בר כהן)
חברת הטכנולוגיה סולוטו מודיעה על מינויו של רן בר זיק לארכיטקט תוכנה בכיר. בר זיק, עיתונאי הטכנולוגיה שאחראי על גילוי פרצות אבטחה רבות בשורה של חברות וארגונים בישראל יצטרף לסולוטו, מרכז הפיתוח התל אביבי של ענקית ה-Tech-Care האמריקאית Asurion, לאחר ששימש ב-5 השנים האחרונות כמפתח Frontend ו-Backend בכיר בחברת ורייזון מדיה, ולפני כן עבד בחברת היולייט פאקרד כמפתח Fullstack בכיר.
בר זיק נחשב לאחד מעיתונאי הטכנולוגיה המובילים בישראל, כאשר משנת 2017 שימש בר זיק ככתב בעיתון 'הארץ' (קפטן אינטרנט), ומשנת 2008 הוא פועל כבלוגר טכנולוגי מוביל (אינטרנט ישראל). בר זיק ידוע בפעילותו למען אבטחת מידע, אינטרנט חופשי ופרטיות, ועומד מאחורי פרסומי מידע על פריצות וחולשות אבטחה בארגונים גדולים.
בין פרסומיו המרכזיים, חשיפת פרצות וחולשות שהתגלו במערכת התעודות הביומטריות במשרד הפנים, בפריצה לאתר קרנות השוטרים באמצעותה מנהלי רשת מכירת הסמים טלגראס יכלו לזהות שוטרים סמויים, וכן בפרצות וחולשות במערכת הפריימריז של הליכוד, באתר זאפ ובאתרים של עיריות חיפה ורחובות. בנוסף, בר-זיק אחראי לגילוי פרצות בחברות רב-לאומיות, בהן חשיפת הליקוי שאפשר לתוקף להפעיל מצלמה בדפדפן כרום ופרצה שאפשרה לחטוף חשבונות וואטסאפ וטלגרם.
בר זיק אמר עם ההודעה על מינויו: "ביני ובין סולוטו יש קשר ארוך שנים במסגרת הפעילות הרבה של החברה בקרב קהילות המתכנתים והתרומה שלה לתרבות הפיתוח בארץ. אני שמח ממש להצטרף לחברה ולאנשיה ולהצטרף לפיתוח יוצא דופן של מוצרים עם קוד יוצא דופן באיכותו. כשכותבים קוד שמשמש מיליוני משתמשים חייבים לכתוב קוד איכותי לפי הסטנדרטים החדשים ביותר שיש ואני שמח לתרום למאמץ הזה".
בועז אבידן, מנהל הפיתוח של חברת סולוטו הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותו של רן בר זיק לנבחרת המנצחת של סולוטו ואושריון, שמשרתת מיליוני משתמשים בעולם. רן נחשב כבר שנים רבות כאחד האנשים המובילים והמשפיעים בתעשיית הטכנולוגיה בישראל ואנו גאים שבחר להצטרף לחברה, ששמה לה למטרה לאפשר לצרכן הסופי להפיק את המירב והמיטב ולממש את הפוטנציאל המלא מכל מכשיר דיגיטלי שבידו. אין לי ספק שהצטרפותו של רן לסולוטו כארכיטקט תוכנה בכיר תהווה תרומה משמעותית להתפתחות הטכנולוגית של החברה ותוביל להמשך צמיחתה והצלחתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סולוטו קטנה עליו
    אחד העם 49 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיהיה בהצלחה
    סגור