מינויים

ג'ף שוורץ בג'וב חדש, זו החברה שמצרפת אותו לשורותיה

שוורץ כיהן במשך 20 שנה במספר תפקידי מפתח בחברת הייעוץ דלוייט, בניהם  תחום עתיד העבודה בארה"ב, ושותף בכיר במנהל ההון האנושי העולמי של החברה מאז 2003, זה התפקיד הבא שלו
מערכת ice | 
ג'ף שוורץ (צילום יחצ)
חברת Gloat, שפיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים בחברות, הודיעה היום על מינויו של ג'ף שוורץ כסמנכ"ל תובנות והשפעה. בתפקיד זה, יסייע שוורץ בעיצוב אסטרטגיית המוצרים של  ,Gloat ויעבוד באופן צמוד עם הנהגת החברה, הלקוחות וצוותי העובדים, כל זאת על מנת לסייע בהמשך צמיחת החברה והגעה לשווקים נוספים.
גיוס אסטרטגי זה, בא בתקופה שבה חברות מבינות שיש צורך באימוץ דרכי עבודה חדשות וייצור אפשרות צמיחה והתפתחות של העובד בחברה. לפני שהצטרף ל- Gloat, כיהן שוורץ במשך 20 שנה במספר תפקידי מפתח בחברת הייעוץ דלוייט, בניהם  תחום עתיד העבודה בארה"ב, ושותף בכיר במנהל ההון האנושי העולמי של החברה מאז 2003. כחלק מתפקידו הוביל שוורץ את השיווק הגלובלי של המותג ואת שיטות העבודה בארגון.
כיום עומדים בפני ארגונים אתגרים רבים, ביניהם הצורך  במציאת דרכים חדשות לניהול עבודה היברידית, היעדר מדיניות גיוון והכלה סדורה בכח האדם, ומתן הזדמנות שווה לכל עובד לחוות צמיחה פנים ארגונית - ללא אפליה. על אתגרים אלו עונה הפלטפורמה של  גלואט.
ג'ף שוורץ, סמנכ"ל תובנות והשפעה בגלואט: "במהלך המגיפה והמשברים הכלכליים והחברתיים של החודשים האחרונים, כולנו ראינו ממקור ראשון את הפוטנציאל, החוסן וההסתגלות המדהימים של עובדים בכל מקום. עלינו לבנות על התכונות האלה על מנת לקדם חשיבה חדשה, מודלים ואסטרטגיות לניווט בעבודה ובקריירות מהמאה ה-21. גלואט היא אחת מהחברות היחידות שמתעסקות בסוגייה הזו ובעלת היכולת לענות על הצרכים האלה. אני נרגש להצטרף ל- Gloat כחלוצה והמובילה העולמית בעולם העבודה החדש".
בן ראובן, מנכ"ל גלואט ומייסד שותף:  "לג'ף יש מומחיות יוצאת דופן בכל הנוגע לאירועים שעיצבו את מקום העבודה המודרני. במובנים רבים, ג'ף היה חלוץ השוק הזה ממש לצדנו. גם אנחנו בגלואט ראינו את הצורך לשחרר את דינמיקת השוק בתוך ארגונים כדי להתמודד עם האתגרים של עתיד העבודה. אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם ג׳ף, ובעזרת הידע והניסיון שלו, להגדיל ולהאיץ את ההשפעה של הטכנולוגיה שלנו. אנחנו משוכנעים שהלקוחות שלנו ירוויחו מההצטרפות של מומחה מנוסה ומשפיע כמו ג׳ף להנהלה הבכירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה