מינויים

זה הג'וב החדש של מפקד גל"צ לשעבר שמעון אלקבץ

אחרי שעזב את התחנה הצבאית, שמעון אלקבץ המפקד הקודם של גלי צה"ל מצא ג'וב באזרחות, וזה התפקיד הבא שמונה אליו ויתחיל לכהן בו בקרוב
מערכת ice | 
שמעון אלקבץ (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
שמעון אלקבץ מי שכיהן עד לפני שלושה חודשים כמפקד התחנה הצבאית גל"צ, ייכנס לג'וב חדש, כך על פי דיווח של רז שכניק עיתונאי ידיעות אחרונות. אלקבץ צפוי להיכנס לתפקיד כמנכ"ל חברת השלטים רפיד, שמחזיקה בשלטי חוצות מרכזיים בישראל ובזכיינות בלעדית לשלטי חוצות בעשרות ערים. 
כזכור, בחודש יוני הוחלט כי אלקבץ יסיים את תפקידו בתחנה הצבאית בחודש אוגוסט, כשבמקומו נכנסה לתפקיד גלית אלשטיין, על תקן ממלאת מקום. בהודעת וואטסאפ ששלח לעובדים כתב אלקבץ: "חיילות וחיילים יקרים, אזרחיות ואזרחים, עובדי גלי צה״ל וגלגלצ. משתף אתכם שנפגשתי היום עם הנוגעים בדבר במשרד הבטחון וסיכמנו שב-31 באוגוסט 2021, כמתוכנן, תסתיים כהונתי כמפקד גלי צה״ל במלאות ארבע שנים. עוד יהיה לנו זמן להפרד באופן אישי, אבל כבר עכשו אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על הזכות הגדולה לעבוד ביחד. בחודשים הקרובים נמשיך בעשייה ויחד נעשה ונצליח".
בתקופת כהונתו של אלקבץ הופנו ביקורות רבות כלפיו כלפי הקו הפוליטי שתפסה התחנה הצבאית שאמורה להישאר בקו ממלכתי. בין היתר נשמעו ביקורות על תוכניתו של יעקב ברדוגו ועל  העדפה פוליטית של נתניהו. 
 
אחרי הכרזת גנץ על מינויה של אלטשיין לממלאת מקום, חל מהפך בקו שהוביל עד אז לסגירת התחנה באופן מיידי והאפשרות הזאת ירדה מהפרק, כשמאז שאלטשטיין נכנסה לתפקיד נעשו שינויי כוח אדם שונים בתחנה שיכולים להצביע על החזרת איזון פוליטי. 
ובאשר לחברה שאלקבץ עומד לשמש כמנכ"ל שלה - מדובר בחברה שעל שלטי החוצות שלה התנוסס הקמפיין האנונימי של נתניהו, שמומן על ידי דם פרטי שבחר לא להיחשף ושילם עשרות אלפי שקלים על הקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה