תקשורת ומדיה

מפקד גל"צ יסיים את תפקידו בסוף אוגוסט

על רקע האמירות של שר הביטחון בני גנץ בנוגע לעתיד גלי צה"ל, מפקד תחנות הרדיו הצבאיות יסיים את תפקידו בסוף אוגוסט הקרוב. אלקבץ נפרד בהודעה לחיילים ולאזרחים העובדים בתחנה
אביחי דלאל |  3
שמעון אלקבץ (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
על רקע האמירות סביב עתיד תחנות הרדיו הצבאיות היום (חמישי) הוחלט כמתוכנן כי מפקד גל"צ והעורך הראשי של גלי צה"ל וגלגלצ, שמעון אלקבץ יסיים את תפקידו בסוף אוגוסט.
בהודעת וואטסאפ ששלח לעובדים כתב אלקבץ: "חיילות וחיילים יקרים, אזרחיות ואזרחים, עובדי גלי צה״ל וגלגלצ. משתף אתכם שנפגשתי היום עם הנוגעים בדבר במשרד הבטחון וסיכמנו שב-31 באוגוסט 2021, כמתוכנן, תסתיים כהונתי כמפקד גלי צה״ל במלאות ארבע שנים. עוד יהיה לנו זמן להפרד באופן אישי, אבל כבר עכשו אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על הזכות הגדולה לעבוד ביחד. בחודשים הקרובים נמשיך בעשייה ויחד נעשה ונצליח".
רק אתמול, שר הביטחון בני גנץ התבטא נגד גל"צ והסביר: "ראוי שהתחנה תהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזו. אני חושב שאין מקום להפעלתה במתכונתה הנוכחית. אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מורחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא. ראוי שהתחנה תהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזו, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים".
כזכור, בשנת 2017 שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן החליט למנות את שמעון אלקבץ למפקד גל"צ כמחליפו של ירון דקל, אלקבץ שימש כסמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן תאגיד השידור ובכניסתו לגל"צ ניסה לשקף כמה שיותר קולות מהפריפריה והמרכז.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דרוגו חייב להתמנות כמנהל החדש. יטפל בסמולנים (ל"ת)
    בנימין 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האיש הוכיח בתפקיד שהוא חסר חוט שידרה לחלוטין
    הראל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ליצן אמיתי וחנפן בין לאומי
    סגור
  • 1.
    אלקבץ קח איתך כמתנת פרידה
    אלי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את ברדוגו, הפרשן הפוליטי שתמיד מצדד בנתניהו ויהי מה.
    סגור