תקשורת ומדיה

גנץ: "צריך לסגור את גל"צ. היא כבר מזמן לא ממלכתית"

שר הביטחון אמר לפני זמן קצת בכנסת: "אני חושב שאין מקום להפעלתה במתכונתה הנוכחית". גנץ הוסיף שעם הקמת הממשלה ישוב ויפעל להקמת ועדה שתבחן את הנושא

מערכת ice | 
רדיו גל"צ (צילום מערכת אייס)
בני גנץ אמר לפני שעה קלה כי הוא בעד סיגרת תחנת הרדיו גלי צה"ל. בתשובה לשאילתה שהופנתה אליו מחבר הכנסת משה אבוטבול אמר שר הביטחון שמיועד להמשיך בתפקידו כי  "ראוי שהתחנה תהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזו. אני חושב שאין מקום להפעלתה במתכונתה הנוכחית"
שר הביטחון נימק והסביר "אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מורחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא. ראוי שהתחנה תהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזו, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים".
גנץ הזכיר כי ביקש הקמת ועדה שתבחן את הנושא אולם מכיוון שישראל הייתה בתקופת בחירות היועץ המשפטי לממשלה החליט שהנושא הזה לא יכול להיות מבורר ומושלם במהלך תקופת הבחירות. שר הביטחון הוסיף כי הוא "מקווה שעם הקמת הממשלה, אני אוכל לחזור ולטפל בנושא הזה. אני חושב שאין מקום להפעלת גלי צה"ל במתכונתה הנוכחית, בעיקר מבחינה פוליטית".
זו לא הפעם הראשונה כאמור שגנץ מעלה את הרצון לסגור את התחנה וגם לא הפעם בראשונה שראשי צה"ל ומערכת הביטחון מעלים רצון כזה. כזכור לדרישתו של גנץ שותף גם הרמכ"ל כוכבי כשגם קודמו של כוכבי בתפקיד, רא"ל (במיל') גדי איזנקוט, המליץ להוציא את התחנה מצה"ל. שר הביטחון דאז, אביגדור ליברמן, דחה את ההמלצה. תקציב גל"צ עמד בשנת 2019 על כ-46 מיליון שקלים, רובם כתוצאה מהכנסה של פרסום וחסויות ומתוכם כ-30 מיליון נועדו עבור עלויות של שכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה