מינויים

7-Eleven בדרך לישראל, זו המשנה למנכ"ל שתכהן בחברה

אלקטרה מוצרי צריכה מודיעה על מינוי סמנכ"לית לחברת הקמעונאות החדשה שמגיעה לישראל בתחום חנויות הנוחות, 7-Eleven. מי שתיכנס לתפקיד מחזיקה ברזומה שעובר דרך דלתא ישראל וקוקה קולה העולמית  
מערכת ice |  2
דלתא. נירה יעקובוב (צילום יחסי ציבור)
חברת אלקטרה מוצרי צריכה מודיעה על מינויה של נירה יעקובוב לתפקיד המשנה למנכ"ל 7-Eleven ישראל. יעקובוב הובילה את תהליך המשא ומתן והחתימה על הסכם הזכיינות עם Eleven-7 שנחתם בחודש שעבר. במסגרת תפקידה, יעקובוב תוביל את מהלך האסטרטגיה ובכלל זה את איפיון הרשת, בניית מהלך המיתוג, הפיתוח העסקי ותפעול חנויות הנוחות החדשות תחת המותג 7-Eleven, שיכלול הקמת עשרות חנויות בישראל במהלך השנים הקרובות. זהו מינוי ראשון בכוורת הניהולית של המותג בישראל, ויעקובוב צפויה להוביל את ניהול הרשת בשלב זה.
יעקובוב, מגיעה מרקע עשיר בתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה, שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה כשנה וחצי. לפני כן כיהנה כסמנכ"לית שיווק בחברת הטקסטיל "דלתא ישראל" ועבדה במשך כ-8 שנים בקוקה קולה העולמית כמנהלת השיווק הארצית של כלל מותגי החברה בישראל.
בכוונת 7-Eleven לפתוח, מאות חנויות במהלך 3 השנים הקרובות בישראל, כאשר החנות הראשונה של הרשת תושק בתל-אביב במהלך שנת 2022. אלקטרה צריכה צפויה להשקיע עד שנת 2024 כ-60 מיליון שקל בפתיחת חנויות ובמותג 7-Eleven בישראל.
במסגרת הסכם הזכיינות שנחתם, הסכימו הצדדים, כי תקופת הזיכיון תהא 20 שנים, עם אופציה להאריך את התקופה ל-50 שנים נוספות, בכפוף לעמידה בתנאים שנקבעו בהסכם הזכיינות. 7-Eleven הינה רשת חנויות נוחות רב לאומית, שבסיסה בדאלאס, טקסס, המפעילה ומעניקה זיכיונות ורישיונות ליותר מ-77 אלף חנויות ב-18 מדינות. הסכם הזכיינות כולל תשלום של סכום ראשוני ותשלומים חודשיים שישולמו כשיעור מתוך סך ההכנסות של פעילות הזיכיון בישראל. הסכם הזכיינות כולל התחייבויות שונות של אלקטרה מוצרי צריכה כלפי 7-Eleven, לרבות התחייבות בנושאים של אי תחרות בתחום חנויות הנוחות, הגבלות בקשר לשינוי שליטה והתחייבות לעמידה בהתניות פיננסיות הנקובות בהסכם.
לדברי צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה: "הניסיון המגוון והעשיר של נירה, החשיבה היצירתית שלה ויכולותיה לזהות ולהביא חדשנות, להוביל שינויים ולפתח תחומים חדשים, שיאפשרו לנו להצמיח את פעילות 7-Eleven בישראל. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה ובטוח כי תמלא תפקיד מרכזי בכניסה של 7-Eleven לישראל. מהלך זה צפוי לתרום רבות להפיכתה של חטיבת המזון של אלקטרה לכוח עולה בשוק המזון בישראל".
נירה יעקובוב, משנה למנכ"ל Eleven-7: "כניסתו של המותג Eleven-7 לישראל צפויה להביא בשורה צרכנית עם מוצרי סבן-סלקט ומוצרים ייחודיים תחת חוויה צרכנית חדשה לצרכן הישראלי. אנחנו פועלים בזירת הנדל"ן ונמצאים במהלך משאים ומתנים עם ספקים קיימים וחדשים בכדי ולמנף את היכולות של קבוצת אלקטרה בעולמות הקמעונאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקונספט
    לא ברור לי משו?!? 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד זיכיון שיגלגל דמי זיכיון ו6 ידיים שצריכות להתעשר ולכסות הוצאות על מוצרי צריכה ?!? מה היתרון ?! נגיד am:pm רק יקר יותר ?! אנשים תסבירו
    סגור
  • 1.
    אמאלהה איזה מכשירר (ל"ת)
    יי 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור