מינויים

זה הג'וב החדש של יהודה שלזינגר

העיתונאי הוותיק של ישראל היום יקבל את המשבצת של 15:00-17:00 בערוץ 14 החדש שיחליף את ערוץ 20 וינחה את "עכשיו ברשת", וגם: אשת הפרסום והשיווק נירה שניידרמן תנחה תכנית צרכנות חדשה מראשון עד רביעי במשך חצי שעה החל מהשעה 19:00
מערכת ice |  1
יהודה שלזינגר
הכתב הפוליטי של ישראל היום, יהודה שלזינגר, יגיש תכנית יומית בת שעתיים בערוץ 14 החדש (20 לשעבר) שתקרא "עכשיו ברשת", בין השעות 15:00-17:00, מהמתרחש ברשתות החברתיות באופן קצבי ודינאמי.
שלזינגר, כזכור, שימש ככתב לענייני חרדים של ישראל היום ומשנת 2018 הוא משמש ככתב הפוליטי של ישראל היום והפך לפאנליסט קבוע במהדורות חדשות 12. אבל מסתבר שהוא לא הרכש היחיד של הערוץ.
 
ב-28 בנובמבר יעביר כאמור ערוץ 20 את שידוריו לאפיק 14. בערוץ המתחדש מנצלים ההזדמנות לשינויים בלוח השידורים. אחד השינויים הבולטים בלוח השידורים של הערוץ הוא תכנית צרכנות חדשה בשם חשבון פתוח שתעסוק בנושאים צרכניים וחברתיים הגנת הצרכן הישראלי, מאבקים חברתיים,  עוולות צרכניות וחשיפת שחיתויות. 
התכנית החדשה תוגש על ידי אשת הפרסום והשיווק נירה שניידרמן מראשון עד רביעי במשך חצי שעה החל מהשעה 19:00. שניידרמן, פרסומאית מזה 25 שנה ובעלת משרד פרסום למעלה מ-10 שנים, נבחרה להגיש את התכנית הצרכנות של הערוץ במקביל לניהול הפעילות השוטפת של משרדה. שניידרמן הייתה חברת פאנל בתכנית הפטריוטים, ושותפה אחת לשבוע להגשת תכניתו של שמעון ריקלין בשנתיים האחרונות.

נירה שניידרמן, צילום: גיא כושי
מגישת התכנית נירה שניידרמן: "אני מודה לערוץ על ההזדמנות והאמון. ההחלטה שאוביל תכנית שתכליתה לעשות צדק עם האזרחים, מרגשת אותי ובעיקר מחזקת בי את תחושת השליחות.  אני מבטיחה שהתכנית "חשבון פתוח" תהיה הקול של האזרחים בכל הארץ, בדגש על הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. העוולות הצרכניות והחברתיות בוערות בי מאז ומתמיד  ולכן  אני מזמינה את כל אלו שהנושאים הצרכניים והחברתיים חשובים להם להצטרף אלינו מדי יום בשעה 19:00"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה ימנים לא צופים בערוץ הזה ? פחות מאחוז רייטינג (ל"ת)
    Anj 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור