מינויים

יפתח רון טל פורש מתפקיד מנכ"ל מגדל אחזקות

רון טל עוזב את התפקיד אחרי כחצי שנה, אך ימשיך לכהן כיו"ר מגדל ביטוח. רון טל עזב ככל הנראה בעקבות האסיפה הכללית של מגדל אחזקות בחודש שעבר
איתמר כהן | 
יפתח רון טל (צילום יוטיוב/12dakot)
יפתח רון טל, מנכ"ל מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (החברה האם של חברת הביטוח מגדל), הודיע לחברה אמש (חמישי) על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה בסוף החודש הנוכחי, ב-31 בדצמבר 2021. רון טל יעזוב את התפקיד לאחר כחצי שנה בלבד.
הרקע לעזיבה המפתיעה הוא החלטת האסיפה הכללית של מגדל אחזקות בחודש שעבר שלא לאשר לרון טל העלאה בשכר ופטור מפני תביעות, אשר לעמדתו אין זה נכון שימשיך לשאת באחריות הכרוכה בתפקיד בלעדיהם.
 
רון טל ציין כי התפטרותו היא על דעתו ובהסכמתו של יו"ר דירקטוריון מגדל ובעל השליטה בה, שלמה אליהו. רון טל ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה הבת מגדל ביטוח תוך שיתוף פעולה מלא עם אליהו, לדבריו.
התפטרותו של רון טל מגיעה גם על רקע העימות הסוער שניטש בינו לבין אליהו באחרונה סביב מינויו של שגיא יוגב לתפקיד מנכ"ל מגדל ביטוח - במקומו של רן עוז, שהתפטר לפני כחמישה חודשים. רון טל ואליהו לא הגיעו להסכמה לגבי המועמד לתפקיד - כאשר אליהו תמך במועמדותו של רונן אגסי, ואילו רון טל תמך ביוגב, שנבחר לבסוף. העימות בין השניים על זהות המנכ"ל גלש בהמשך לדרישה מצדו של אליהו כי רון טל יעזוב את תפקיד מנכ"ל מגדל אחזקות - שממנו התפטר לבסוף אמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה