מינויים

יו"ר חדש למגדל ביטוח: אחד התפקידים החזקים בענף

יפתח רון טל, שכיהן כיו"ר חברת החשמל ונכנס לא מכבר לדירקטוריון חברת הביטוח מגדל, מונה היום ליו"ר הדירקטוריון למרות החששות מכך שיהפוך לזרועו הארוכה של שלמה אליהו בחברה
ניצן כהן | 
יפתח רון טל (צילום פלאש 90)
יפתח רון טל, מי שכיהן כיו"ר חברת החשמל ומונה לא מכבר לדירקטוריון מגדל, מונה היום לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת הביטוח מגדל. מינויו של רון טל נתקל בקשיים מאחר ודירקטורים בחברה חששו מכך שרון טל ישמש כזרועו הארוכה של שלמה אליהו בחברה.
כאן המקום לציין כי ממשל תאגידי נאות יוצר הפרדה בין בעלי השליטה, הדירקטוריון והנהלת החברה כשחובת האמונים של הדירקטוריון כמו גם של הנהלת החברה היא לחברה עצמה ולא לבעלי השליטה בה.
רבות נכתב על הניסיונות של שלמה אליהו להתערב בניהול החברה מה שגרר אף מעורבות כזו ואחרת של הממונה על הביטוח בנושא. יש לציין כי הממונה על הביטוח אוהב להתעסק בנושאים פרסונליים בעולם הביטוח אך עוסק פחות בהסדרה של התחום שלו היה מוסדר, הנושא הפרסונלי היה הופך שולי עד כדי פעילות פיקוחית בלבד.
שלמה אליהו הוא למעשה איש ביטוח, הוא מכיר את הענף וחי אותו אבל התחום כולו סובל מחוסר בהסדרה והיעדר פיקוח אפקטיבי ולכן הנושאים הפרסונליים הופכים למשמעותיים בו. התהליכים בענף הביטוח אינם ממוחשבים עד הסוף ולקוחות שנזקקים לביטוח שרכשו נתקלים בקשיים בקבלת הזכויות שמגיעות להם.
המפקחת על הביטוח הקודמת לנוכחי, דורית סלינגר, התחילה בתהליך של הסדרת הענף והפיכתו למודרני, תהליך שהואט משמעותית עם עזיבתה את התפקיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה