מינויים

הילה קורח ואלמז מנגיסטו בג'וב חדש, התאריך: יום העצמאות

?לראשונה שתי נשים תנחנה את טקס המשואות בערב יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל. המנחות יהיו שתי המגישות מחדשות 12 ו-13
מערכת ice |  2
הילה קורח (צילום צילום מסך רשת 13)
הילה קורח ואלמז מנגיסטו נבחרו להנחות את טקס הדלקת המשואות המסורתי שיפתח את חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. הטקס הממלכתי שיונחה על ידי שתי נשים לראשונה בתולדותיו, יתקיים בהר הרצל ביום רביעי, אור ליום 4 במאי 2022 ויעמוד השנה בסימן ״יד פוגשת יד אחות״.
הילה קורח, מגישת חדשות 13 ורופאה ואלמז מנגיסטו, אשת תקשורת ומגישת חדשות 12. השתיים יחד וכל אחת בעשייתה המקצועית והחברתית, מייצגות את פניה היפות של החברה הישראלית ואת מגוון הקולות, האנשים והכישרונות שבה. בטקס השנה, יינתן דגש מיוחד לאזרחיות ולאזרחים המייצגים ומקדמים את החברה הישראלית להיות טובה יותר, בין היתר בתחומי ההנגשה ושוויון ההזדמנויות לאנשים עם מוגבלות.
יו"ר ועדת השרים לסמלים וטקסים השר חילי טרופר בירך: "אני מברך על הבחירה בהילה קורח ובאלמז מנגיסטו להנחות את טקס המשואות. בדרכן ובעבודתן הן מייצגות את הטוב שיש בחברה הישראלית, ואני משוכנע שהן יובילו טקס ממלכתי ומכובד לתפארת מדינת ישראל".
מושיק אביב, מנהל מרכז ההסברה ויו"ר הוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות: "הליך גיבוש בחירת האמנים והמנחים לטקס הדלקת המשואות נמצא בעיצומו ואנו רואים חשיבות רבה בבחירת שתי מנחות ראויות ומתאימות לאופיו הממלכתי של טקס חשוב זה".
ביום העצמאות ה-74 תצדיע מדינת ישראל לאזרחיות ולאזרחים אשר תורמים תרומה יוצאת דופן לבנייתה של חברה ישראלית טובה יותר ואשר פועלים למען חברה מכלילה, בונים קהילות ויוצרים חיבורים, מקדמים שוויון הזדמנויות, קירוב לבבות ואחדות ישראלית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הילה כורח כנראה תפסה מקום של סטודנט לרפואה שהיה משרת את
    פרופ 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילה כורח תפסה כנראה מקום 7 שנים של סטודנט לרפואה שהיה משרת את הציבור 24 שעות ביממה בקרוב כנראה תהיה מגישת חדשות גם בימי חול
    סגור
  • 1.
    נימצאות במקום הנכון (ל"ת)
    כובשי החרמון 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור