מינויים

מיתוג מחדש וסבב מינויים: המהפך של חברת המדיה TMF

חברת המדיה TMF מיתגה את עצמה מחדש ומעלה הילוך בזירה הבינלאומית. איך תיקרא החברה החדשה ומהם השינויים שנעשו?
מערכת ice | 
יניב סנה (צילום יחצ)
חברת המדיה TMF השייכת למשרדי הפרסום יהושע TBWA ו-גיתם BBDO, מבצעות שינוי מבני וארגוני ומכריזות על מיתוג מחדש. זאת בהמשך למינויו של יניב סנה למנכ"ל החברה בדצמבר האחרון. בימים אלה בחרה החברה לשנות את שמה ל-OMD TLV, שהינה חברת בת של תאגיד המדיה העולמי OMG (Omnicom Media Group) - בעלת מניות בגיתם וביהושע TBWA.
החברה עם השם החדש Omnicom Media Group, תהיה תחת גיא שמחון. תחת OMG, יהיו שתי חברות-בת: OMD אותה יוביל סנה, לשעבר משנה למנכ"ל יוניברסל מקאן, שירכז את פעילות ה-Offline, והחברה השנייה: Ocean שתרכז את פעילות ה-Online תחת המנכ"ל עומר כהן אשר היה שותף להקמת החברה לפני כ-8 שנים.
שמחון שינהל את חברת האם OMG, יהיה אחראי על בנית תפישת המדיה המקצועית העתידית של הארגון על כל הנגזרות בעידן המודרני: אונליין, אופליין, ייעוץ, טכנולוגיה ודאטה. נבו כרמי, לשעבר מנכ"ל משותף TMF ושותף במשרד הפרסום של רמי יהושע TBWA, ימלא את תפקיד סגן של היו"'ר מודי כידון.
גיא שמחון ברך: "אני שמח לבשר על המינוי ועל השינוי המבני. OMG תעמיד לרשות לקוחותיה את מערכות התכנון מדיה ל-Online ו-Offline מבוססות דאטה וטכנולוגיה המתקדמות ביותר שיצעידו אותנו להצלחות מרובות בעשור הקרוב."
יניב סנה ברך גם הוא: "יוניברסל הייתה הבית שלי במשך כמעט 15 שנה - ובית ספר למדיה ברמה הגבוהה ביותר. בכוונתי לבנות את Omd Tel aviv כחברת המדיה הראשונה בישראל שתותאם לעידן הטכנולוגי מרובה המסכים ומתבססת על הכלים המתקדמים של OMD"
Omnicom Media Group משקיעה עשרות מיליוני דולרים בפיתוח מערכות דאטה ודיגיטל כגון מערכת ה - OMNI שהינה מערכת מבוססת Data ו-machine learning המשלבת דאטה מתחומי התנהגות צרכנים, ROI, מחקרי שוק ומדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה