מינויים

זו המנכ"לית החדשה של המרכז הישראלי להתמכרויות

בתחילת החודש האחרון החלה לפעול מנכ"לית חדשה במרכז הישראלי להתמכרויות (ICA), ענבל דור קרבל ששימשה כמנכ"לית עמותת עלם. דור קרבל מסרה: "אביא לעבודה הזו את מיטב הניסיון שצברתי בעמותת עלם ובשדה החברתי והציבורי על מנת להביא לקידום המודעות, הטיפול והמניעה בתחום"
מערכת ice | 
ענבל דור קרבל (צילום פרטי)
בתחילת החודש האחרון, החלו חילופי מנכ"לים במרכז הישראלי להתמכרויות (ICA), מנכ"לית עמותת עלם, ענבל דור קרבל  מונתה למנכ"לית המרכז. בתפקידיה הנוספים, דור קרבל משמשת כחברת ועד מנהל במנהיגות אזרחית – ארגון הגג של המגזר השלישי ודירקטורית בעסקים חברתיים החלה את תפקידה כמנכ"לית
המרכז הישראלי להתמכרויות הוא מרכז קליני אקדמי שנוסד במטרה להוביל את תחום הטיפול בהתמכרויות, להכשיר אנשי מקצוע ולקדם את המחקר בתחום בישראל. כחלק מהפעילות פועל המרכז לקידום טיפול זמין לסובלים מהתמכרויות שונות ולבני משפחותיהם ולהכשרת מטפלים מומחים במגוון שיטות לפיתוח התחום בארץ.
 
נתונים אחרונים מצביעים על עלייה במתמודדים עם התמכרויות בישראל בשלל המגזרים והשכבות הסוציו אקונומיות. נתונים משנת 2020 אף מראים כי העלות הכלכלית-חברתית למשק מנזקי ההתמכרויות עומדת על כ-7 מיליארד שקל בשנה.
ענבל דור קרבל, מסרה כי: ״אני שמחה מאוד להצטרף למרכז, אני מרגישה תחושת חיבור ושליחות למשימה הזו. אביא לעבודה הזו את מיטב הניסיון שצברתי בעמותת עלם ובשדה החברתי והציבורי על מנת להביא לקידום המודעות, הטיפול והמניעה בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה