מינויים

הג'וב החדש של מנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל

מנכ"ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי סיים את תפקידו בתחילת החודש, ניר הכהן מנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל ייכנס לנעליו
מערכת ice | 
ניר הכהן ואבנר בלקנאי (צילום יח"צ אתגרים)
חילופי מנכ"לים בעמותת "אתגרים", העוסקת בשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלות בפעילויות ספורט אתגרי בטבע. אבנר בלקנאי סיים את תפקידו בתחילת החודש וניר הכהן, אשר עד לאחרונה שימש כמנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל, החליפו בתפקיד.
בלקנאי (אל"מ במיל', טייס מסוקים לשעבר, נושא את עיטור המופת ממלחמת לבנון השנייה) הוביל את העמותה ב-8 השנים האחרונות להישגים גדולים, ביניהם פתיחת פעילויות וחוגים בענפי ספורט אתגריים חדשים, הגדלה ועיבוי של הפעילות בענפים הקיימים, קיום מרוצים ואירועים חדשים כדוגמת מרוץ אתגרים לזכרו של שניאור חשין, יציאה בפעם הראשונה של העמותה לקמפיין גיוס המונים ועוד.
 
ניר הכהן (תא"ל, טייס קרב לשעבר) כיהן ב-10 השנים האחרונות כמנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל. לפני כן שימש הכהן כמנכ"ל עמותת המרכז הישראלי למצוינות בחינוך, והיה סמנכ"ל עמותת עתידים מיד לאחר פרישתו מצה"ל, בשנת 2005. בתפקידו האחרון על מדים שימש כמפקד בית הספר לטיסה של חיל האוויר.
אבנר בלקנאי מסר: "ב-8 השנים האחרונות היתה לי את הזכות להוביל את הארגון המדהים הזה שנקרא עמותת אתגרים, ולקדם עשייה עם תחושת שליחות וסיפוק אדירה, למען חברה צודקת, שוויונית וטובה יותר. אני רוצה להודות לכל מי שהיה לצדי לכל אורך הדרך – לעובדי העמותה, לשותפיה, למתנדבים המסורים וכמובן, לגיבורים האמיתיים, חברי העמותה, שמוכיחים מדי יום ביומו מהו ניצחון הרוח".
ניר הכהן מסר: "אני שמח ונרגש על הזכות להצטרף לקהילת אתגרים. עמותת אתגרים, בעשייתה הייחודית ופורצת הדרך, שירטטה מחדש את גבולות האפשר, וממשיכה לעשות זאת כל העת. בעבורי, עשייה זו מסמלת את כוחו של החלום, את נצחון הרוח, ואת הטוב שבחברה הישראלית. אני מודה לוועד המנהל על האמון, לאבנר על ההובלה המצוינת של העמותה, ולכל קהילת אתגרים על קבלת הפנים החמה והמשפחתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה