מינויים

אלקטרה נדל"ן במינוי חדש: זה סמנכ"ל הפיתוח העסקי הנכנס

אלקטרה נדל"ן מחזקת את הנהלת החברה וממנה את רועי מאור לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה
מערכת ice | 
גיל רושינק, אמיר יניב (צילום אורן קהן, אלדד רפאלי)
חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו, ממנה את רועי מאור לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה. מאור,37, נשוי+2, הצטרף לאלקטרה נדל"ן בשנת 2015 ומילא מאז שורה של תפקידים בתחומי ניהול הקרנות וההשקעות של החברה.
זאת ועוד, היה מאור שותף מלא ביישום אסטרטגיית החברה בפעילות מקבצי הדיור מיומה הראשון בשנת 2016 ולקח חלק פעיל בהקמה, גיוס וניהול כל הקרנות אותן מנהלת החברה. לאורך השנים ביצע מאור חיתום לעשרות רבות של עסקאות נדל"ן מגוונות בהיקפים של מיליארדי דולרים וכן משמש כחבר בוועדת ההשקעות של החברה.
 
לפני שהצטרף לאלקטרה נדל"ן, עבד רועי מאור בפירמת עורכי הדין גולדפרב–זליגמן וכן בניהול נכסים עבור קבוצת נדל"ן פרטית. למאור תואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים ותואר שני במשפט עסקי (LL.M) מאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום כ-30 אלף יחידות דיור ב-98 מקבצי דיור בארה"ב, בנוסף ל-44 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור באמצעות קרן החוב. בנוסף, מחזיקה החברה ב-2,022 בתים צמודי קרקע, שלושה בתי מלון בארה"ב ובניין משרדים בבריטניה.
 
אלקטרה נדל"ן בע"מ היא חברה ציבורית ישראלית שנוסדה בשנת 1972 ופועלת בתחומי הנדל"ן המניב בישראל ובחו"ל. בעלת השליטה בחברה היא חברת אלקו החזקות. מנכ"ל החברה הוא אמיר יניב. מאז אוגוסט 2005 ניירות הערך של החברה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הוקמה בשנת 1972 בשם "פ.ק. חברה לשווק והפצת מוצרי תעשייה בע"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה