מינויים

דרמה בחברת החשמל: היו"ר הודיע על עזיבה פתאומית, רגע אחרי המינוי

רק שלושה שבועות אחרי שמונה לתפקיד - יו"ר חברת החשמל המכהן מותיר את דירקטוריון החברה יתום ומודיע על פרישה מתפקידו
מערכת ice |  1
דב בהרב (צילום טוויטר/ חברת החשמל, ויקיפדיה)

דירקטוריון חברת החשמל בחר בדב בהרב לכהן כיו"ר הדירקטוריון ה-22 של חברת החשמל רק לפני 20 יום, ונראה שמדובר בקדנציה הקצרה ביותר בחברה. לפי דיווח של אתר דה-מרקר, בהרב הודיע הבוקר כי הוא מתפטר מתפקידו.

במעמד המינוי הטרי אמר בהרב, "אני שמח ומברך על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את חברת החשמל החל משנת ה 100 שלה לעבר אתגרים חדשים בשוק דינמי תחרותי. אני מודה לשרת האנרגיה ולשר האוצר כמו גם לכל חברי הדירקטוריון על האמון המלא".
שרת האנרגיה, קארין אלהרר בירכה אז: ״מברכת את דירקטוריון חברת החשמל על הבחירה המצוינת בדב בהרב לתפקיד יושב ראש החברה. בהרב הוא אדם מרשים, בעל נסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים מורכבים. אני בטוחה כי בהרב יצעיד את חברת החשמל קדימה להתמודדות מוצלחת עם האתגרים העומדים לפתחה".
 


בתפקידו האחרון כיהן כיו"ר גילת לווינים, בין השנים 2014 - 2021. מ-2011 -2013 עמד בראש דירקטוריון התעשייה האווירית לישראל. ובין 2002 - 2010 כמנכ"ל חברת ההייטק אמדוקס. בהרב יכנס לתפקידו כיו״ר הדירקטוריון מיידית עם חתימת השרים על המינוי, ועד אז יכהן כדירקטור. החל מהיום, ייקח כבר חלק פעיל כיו"ר הועדה לאיתור מנכ"ל לחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דב בחור חכם לקח לו כמה ימים להבין (ל"ת)
    אייל 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור