מינויים

מילה זילברמן מונתה כסמנכ"לית שיווק לקבוצת קו מנחה

מינוי סמנכ"לית שיווק חדשה לקבוצת קו מנחה: מילה זילברמן תוביל את האסטרטגיה החדשה, תהיה אחראית על הרחבת הפעילות הקיימות וחדירה לשווקים חדשים. המנכ"ל צח דרוקר: "הניסיון שזילברמן מביאה יסייע לקבוצה באתגרים"
מערכת ice | 
מילה זילברמן (צילום יחצ)
סמנכ"לית שיווק חדשה לקבוצת קו מנחה: מילה זילברמן מונתה לסמנכ"לית השיווק בקבוצה. הקבוצה מובילה במתן פתרונות ושירותים לשוק העסקי בתחום השירותים הפיננסים, מוצרים משפטיים, מערכות שוק ההון, My Business - מערכת CRM בענן ומוצרים נוספים.
מילה זילברמן הינה בעלת 20 שנות ניסיון בתחום השיווק, הדיגיטל והמוצרים, בשווקים משתנים, הן בשוק הפרטי והן בשוק העסקי וכעת, עם מינוייה, היא תוביל את האסטרטגיה החדשה של כלל החברות בקבוצה.
 
כמו כן היא תהיה אחראית על הרחבת הפעילות הקיימות וחדירה לשווקים חדשים ותיצור אפשרויות מכירה ושיווק חדשים. הסמנכ"לית החדשה גם תיזום שיתופי פעולה ותהיה אחראית על התהליך המיתוגי החדש שהקבוצה עוברת. 
 
צח דרוקר מנכ”ל קו מנחה: "הקבוצה נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות משמעותי המהווה נדבך הכרחי במהלך ההתפתחות לתחומים נוספים ולשווקים חדשים. תהליך זה דורש מיקוד שיווקי מקצועי ואני מאמין כי הניסיון שמילה מביאה לתפקיד יסייע לקבוצה באתגרים השיווקיים אשר עומדים לפתחה".
לאורך השנים עבדה זילברמן במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברות המובילות במשק: בנק מזרחי טפחות, חברת פלאפון, חברת הוט. היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר- MBA עם התמחות בשיווק מהקריה האקדמית אונו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה