מינויים

מינוי יוקרתי בפתאל: זו הבכירה החדשה ברשת המלונות

רשת מלונות פתאל הודיעה על מינוייה של ענת אהרון לתפקיד סמנכ"לית שיווק. אביה מגן, מנכ"לית הרשת: "עבודתה הטובה מבוצעת תוך שימת דגש על גיבוש צוות ניהולי איכותי והקפדה על ההון האנושי בחטיבות, הדרכתו, הכשרתו ופיתוחו"
מערכת ice |  1
ענת אהרון (צילום איה בן עזרי)
רשת מלונות פתאל הודיעה על מינוייה של ענת אהרון לתפקיד סמנכ"לית שיווק. אהרון החלה את דרכה בחברה לפני כשבע שנים, בשנת 2015, כמנהלת מכירות עסקים של הרשת.
שנתיים לאחר מכן מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת המכירות, זאת לאחר מספר חודשים בהם עזבה את החברה וכיהנה בתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת ארקיע. בשנים האחרונות, בעקבות משבר הקורונה, לקחה על עצמה אהרון בנוסף לתפקידה גם את ניהול חטיבת השיווק של החברה. 
  
אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל מסרה: "אני שמחה על המינוי הראוי וגאה בענת אהרון שתרומתה הרבה לשיפור התהליכים המכירתיים והשיווקיים ניכרת בתחומים הרבים והמגוונים בהם היא פועלת. עבודתה הטובה מבוצעת תוך שימת דגש על גיבוש צוות ניהולי איכותי והקפדה על ההון האנושי בחטיבות, הדרכתו, הכשרתו ופיתוחו". 
לדבריה: "אנו בטוחים כי ענת תמשיך להצעיד את פעילות השיווק והמכירות של החברה להישגים רבים נוספים, לצמיחה ולשגשוג כלכלי ומאחלים לה המשך עשייה פורייה והצלחה רבה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפול לקוי
    סולי 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת פאטל אתם אכזבה אחת גדולה פשוט בושה לעולם לא אמליץ עליכם לאף אחד טיפול לקוי באורח זלזול וחוסר יחס לאונארדו קאב טבריה רמת ניקיון ממש סיכון בריאותי כמעט חודשיים של הוצע פיצוי על עוגמת נפש לא תהיה ברירה אלה לתבוע אותכם כנראה שכך זה מתנהל אצלכם הפניה שלי אצלכם בשירות לקוחות סולי אביכזר 0507897844
    סגור