השוק

דוד פתאל רוצה עוד נדל"ן: רוכש 10% מוויבוקס

וויבוקס עוסקת באיתור ורכישת קרקעות בעיקר בתל אביב; החברה מחזיקה היום במספר מגרשים באזורים מתפתחים בתל אביב כמו בגת רימון עליהם ניתן להקים בתי מלון; העסקה מתבצעת לפי שווי ווי בוקס של 360 מיליון שקל
ניצן כהן | 
דוד פתאל (צילום יחצ)
אי העסקים דוד פתאל רוצה להרחיב את הפעילות המלונאית בתל אביב. פתאל מלונות חתמה היום על עסקה להקצאה פרטית של מניות וויבוקס. ההקצאה תהיה של 10% ממניות וויבוקס ופתאל מלונות תשלם בעדה 36 מיליון שקל, מחיר הגבוה בכ-10% ממחיר המניה בבורסה.
וויבוקס היא חברת נדל"ן מעניינת. החברה עוסקת באיתור ורכישת קרקעות באזורי ביקוש משמעותיים. החברה מחזיקה בקרקע בגת רימון בתל אביב עליה ניתן להקים בתי מלון ונראה שלשם מכוון איש העסקים דוד פתאל.
 
לאחר הקצאת המניות יהיה מבנה הבעלות בחברה: מייסדיה כ-51% ודוד פתל יהפוך באמצעות פתאל מלונות לבעל המניות השני בגודלו בחברה עם החזקה של 10% מהחברה.
העסקאות אחרונות של וויבוקס היו רכישת קרקע ומבנה שמיועד לשימור מחמיר בליבה של תל אביב ב-31 מיליון שקל. בתחילת השנה רכשה החברה מחצית מהזכויות בקרקע עליה יוקם בית מלון בגת רימון בתל אביב. בהמשך רכשה החברה קרקע בדרך יפו בתל אביב וכן הלאה.
מניית וויבוקס עלתה מאז תחילת השנה בכ-18%. מתחילת חודש מאי איבדה המניה כ-11%, מה שיצר לפתאל הזדמנות רכישה מעניינת. פתאל נזכיר מתמחה בהקמה ותפעול של בתי מלון וכרגע האופנה היא מלונות יוקרה במרכזי הערים ולשם הוא מכוון. הקמת בית מלון בגת רימון והמשך ההתפתחות באזורים נחשבים בתל אביב מהווים נקודה משמעותית בהתפתחות של מלונות פתאל.
פתאל מלונות היא חברה פרטית שנמצאת בבעלות חברת פתאל החזקות שנסחרת בבורסה. מניית פתאל החזקות יורדת היום בבורסה בכ-6% בעוד מניית וויבוקס עולה בכ-3%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה