מינויים

סיידר הודיע על שורת מינויים חדשים

הסטארטאפ הישראלי, שפיתח מערכת הפעלה ראשונה מסוגה בעולם לעולמות ה- Application Security, מודיע על שורת מינויים בהם שניר בן שימול לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ואוהד כהן לתפקיד מנהל מערך מכירות EMEA
מערכת ice | 
שניר בן שימול (צילום ויקטור לוי)
הסטארטאפ סיידר, שפיתח מערכת הפעלה ראשונה מסוגה בעולם לעולמות ה- Application Security, מודיע היום (שלישי) על שורת מינויים בהם שניר בן שימול לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ואוהד כהן לתפקיד מנהל מערך מכירות EMEA. שורת המינויים הנוכחית מגיעה זמן קצר לאחר שהשלימה החברה סבב גיוס שהוביל לגיוס כולל של 38 מיליון דולר.
בן שימול, מומחה אבטחת סייבר עם ותק של למעלה מ-15 שנות ניסיון ניהול בכיר בטכנולוגיה ארגונית, ניהול מוצרים ושירותי אבטחה. לבן שימול היסטוריה ארוכה של הצלחה בבניית צוותים גלובליים והגדלת פעולות עבור חברות רב-לאומיות ובורסות. בין היתר, לפני שהצטרף לסיידר, בן שימול שימש כמנהל אבטחת הסייבר העולמית עבור Varonis, ראש חקר אבטחת הסייבר ב-Radware, ומנכ"ל חברת SBS - Secure Business Services. במסגרת תפקידו יהיה אחראי בן שימול לבנייה ולהובלת האסטרטגיה העסקית של החברה, לניהול תהליכי פיתוח עסקיים ולבנייה ופיתוח החדשנות הטכנולוגית. 
 
כהן, שינהל את מערך המכירות של סיידר ב-EMEA, מגיע לתפקיד עם ותק של מעל לעשור בתחום המכירות. בתפקידו האחרון, כהן ניהל את לקוחותיה של חברת McAfee בישראל, ביוון ובקפריסין. קודם לכן, ניהל תיקי לקוחות במספר חטיבות בחברת Matrix. כהן הוא בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה האקדמית אונו. ב- Cider Security כהן יהיה אמון על פיתוחה העסקי של החברה, על חיזוק מערכות היחסים עם לקוחותיה, ועל חיבורה ללקוחות חדשים.
 
גיא פלכטר
, מנכ"ל ומייסד שותף של סיידר: "התוספת החדשה לצוות ההנהלה שלנו מוסיפה לכוח שאנחנו צוברים בשוק. אנחנו יוצרים גישה חדשה לגמרי עבור אבטחת CI/CD ואני בטוח שבן שימול וכהן ימלאו תפקיד משמעותי ביצירת נורמות חדשות בתעשיית אבטחת הסייבר. המינויים הנוכחיים לצוות ההנהלה שלנו הם נכס אדיר שיחזק מאוד את מעמדנו בתעשיית הסייבר הישראלית ויאיץ את הצמיחה הגלובלית שלנו".
שניר בן שימול, סמנכ"ל אסטרטגי הנכנס: "אני נרגש מאוד להצטרף לסיידר, החברה הראשונה שיצרה פלטפורמת אבטחה מקצה לקצה לאספקת תוכנה. הגישה הייחודית של סיידר לזיהוי וניהול סיכוני CI/CD משנה מהותית את האופן שבו חברות מתייחסות לאבטחת יישומים. כל חברה היא כיום חברת תוכנה, בוודאי לנוכח הזינוק בהתקפות על שרשרת האספקה ​​והקצב המהיר של אימוץ טכנולוגיית הענן. סיידר מספקת מענה יעיל לאתגרים המורכבים הללו. נמשיך למנף את המחקר שנעשה כאן על מנת לעדכן ולחנך את השוק על האיומים המתפתחים העומדים בפני התעשייה. היה לי העונג לעבוד עם המייסדים השותפים גיא ודניאל בעבר, ואני מצפה לשתף איתם פעולה שוב".
אוהד כהן, מנהל מערך המכירות בישראל ואירופה הנכנס: "הקליק הראשוני שלי עם גיא (מנכ"ל החברה), היה במסגרת עבודתי ב-McAfee, שם זכיתי לעבוד מולו בתקופתו כ-CISO של חברת AppsFlyer. אני נרגש מהבעת האמון שלו בי והכניסה לתפקיד החדש, שמביא איתו אתגרים ופוטנציאל עצום. אני שמח על ההזדמנות להצטרף לחברת סיידר ולבנות יחד עם צוות ההנהלה והעובדים חברה שמביאה בשורה חדשנית לעולמות אבטחת המידע. מהיום הראשון שלי בחברה, נחשפתי לצוות מוכשר ומנוסה, שבתמיכת משקיעיה, ממצב את החברה כמובילה בעולמות הסייבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה