דיגיטל וטק

אקזיט באופק? זה הסטארטאפ שגרף מיליוני דולרים בסבב סיד

חברת סטארטאפ ישראלית צומחת הודיעה היום על תוצאות סבב הגיוס הראשון שלה, שמראים על אמון השוק במוצר המתפתח, "המשאב היקר ביותר של המפתחים בעולם הוא זמן, Novu מאפשרת למפתחים לעבוד בצורה יעילה יותר"
מערכת ice | 
תכנות (צילום pixabay)
Novu, חברת סטארטאפ צומח שעוסק בתשתית נוטיפיקציות למפתחים הבנויה בקוד פתוח, מודיעה על גיוס של 6.6 מיליון דולר בסבב סיד. הגיוס נעשה בהובלת Crane Venture Partners יחד עם Eniac, Entrée Capital, אריאל מייסלוס, טום פרסטון וורנר (מייסד גיטהאב), דני גרנדר, אלון גמזו, רן ריבנזפט, ניצן שפירה ומשקיעים פרטיים נוספים. הפתרון של Novu, הבנוי בקוד פתוח, חוסך למפתחים ולחברות את זמן העבודה הארוך והמורכבות הנדרשת בתהליך הבניה והתחזוקה של תשתית נוטיפיקציות ומספק חוויה חדשנית למשתמשי הקצה.
המורכבות והמומחיות הנדרשות לבניית תקשורת בין מוצר למשתמש הולכות וגדלות בגלל ערוצים מתפתחים, שפות והעדפות משתמש, בין גורמים נוספים. בזמנים של ריבוי ערוצי תקשורת, המשימה לבנות ולייצר תשתיות תקשורת למוצר נופלת על צוותי הפיתוח. Novu מספקת את הכלים, השיטות, והסטנדרטים לישום ערוצים לתקשורת משמעותית בין מוצר ללקוח תוך חיסכון זמן משמעותי של מפתחים, שכעת יכולים לרכז מאמצים בפיתוח המוצר עצמו במקום בבניית תשתית תומכת. צוותי הפיתוח יכולים להגדיר במהירות תשתית חזקה המאפשרת תקשורת מוצר-משתמש דרך אימייל, SMS, סלאק, notification centers , ועוד תוך שמירה על נראות מלאה ושליטה במערכות שלהם.
״כמפתחים, בנינו תשתיות נוטיפיקציות מאפס בכל מקומות העבודה הקודמים שלנו. מהיכרות עם מפתחי תוכנה אחרים גילינו שלא קיים בשוק פתרון מוכן-מהמדף לבעיה הזאת״ אומר תומר ברנע, מייסד ומנכ״ל Novu. ״המוצר שלנו מספק בסיס קוד פתוח עבור מפתחים שיוכלו לשפר באופן משמעותי את חוויית הנוטיפיקציות עבור המשתמשים שלהם. זה מאפשר ערוץ תקשורת עקבי וקל לשימוש בין ארגונים וחברות למשתמשים שלהם״.
 
דימה גרוסמן, מייסד ו-CTO: ״המשאב היקר ביותר של המפתחים בעולם הוא זמן, Novu מייעלת באופן ניכר את תהליך בניית ותחזוקת הנוטיפיקציות ומאפשרת למפתחים לעבוד בצורה יעילה יותר ללא רעשי רקע מיותרים. העבודה עם קהילת הקוד הפתוח, מוכיחה לנו עד כמה מפתחים נוספים בעולם מכירים את הבעיה אותה Novu פותרת, ומאפשרת לנו דרך דיאלוג עמם להביא מוצר שתואם את דרישותיהם״.
״אצלינו מאמינים שתשתיות קריטיות של תוכנה צריכות להיות זמינות בקוד פתוח, ותקשורת מוצר לא שונה מזה. פתרון הקוד הפתוח של Novu שנבנה על ידי מפתחים ועבור מפתחים מספק לחברות גדולות כקטנות את החופש להטמיע רכיבים מהותיים בתשתיות התקשורת של המוצר שלהן, בעזרת API פשוט וממשק ידידותי״ אומר קרישנה ויסוואנטן, מייסד ושותף ב-Crane Venture Partners, ״זה תענוג לשתף פעולה עם תומר ודימה, מייסדי Novu ".
"Novu מביאה עמה גישה רעננה לבניית תשתיות פיתוח בקוד פתוח – דבר שאנו מחפשים כאשר אנו משקיעים בסטארט אפ שפונה לשוק ה-D2B”, אומרת עדי גוזס, שותפה בקרן Entrée Capital. “הפתרון שלהם מייצר תהודה רבה בקרב קהילת המפתחים העולמית וקצב הצמיחה הגבוה של הקהילה שלהם, הינה עדות לכך". 
בזכות היותה קוד פתוח, Novu מספקת נראות וגמישות למפתחים כך שיוכלו ליצור את תהליכי העבודה המתאימים להם. המשתמשים של Novu יכולים ליהנות מהחכמה הקולקטיבית ושיתוף הפעולה בין מפתחים מכל רחבי העולם שמשתמשים בקוד הפתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה