השוק

הסטארטאפ הישראלי שהשלים גיוס של 100 מיליון ב-10 חודשים

פרוטאנטקס, שמפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות, מודיעה היום על השלמת הרחבה לסבב C על סך 45 מיליון דולר מקרן Addition, ובכך משלימה גיוס של כ-100 מיליון דולר בעשרה חודשים
מערכת ice | 
שטרות (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
חברת הסטארטאפ הישראלית פרוטאנטקס, שמפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות, מודיעה היום על השלמת הרחבה לסבב C על סך 45 מיליון דולר מקרן Addition, ובכך משלימה גיוס של כ-100 מיליון דולר בעשרה חודשים.
סכום הגיוסים הכולל של החברה עומד כעת על כ- 200 מיליון דולר. ההשקעה תתמוך באסטרטגית הצמיחה של החברה על ידי התרחבות לשווקים חדשים, האצת פיתוח פתרונות מתקדמים והרחבת הצוות הגלובלי.
הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס שבוצע בספטמבר 2021 בהובלת Koch Disruptive Technologies (KDT), אליהם הצטרפו גם חברת פורש SE, קרן ההשקעות של חברת פולקסווגן, MediaTek, Advantest וצ'מפיון מוטורס, חברת הבת של Allied Group.
בשנה באחרונה הכפילה proteanTecs את שוויה והרחיבה באופן משמעותי את מספר הלקוחות, ביניהם חברות מובילות בתעשיית השבבים, הרכב, הענן, והסלולר. בנוסף, חוותה צמיחה משמעותית מבחינת מספר העובדים שלה בארץ ובעולם. מטה החברה ממוקם בחיפה, ולחברה משרדים נוספים בתל-אביב, קליפורניה, ניו ג'רזי, הודו וטאיוואן. החברה מעסיקה כיום 180 עובדים גלובלית, כ- 100 מהם בישראל.
שי כהן, מייסד שותף ומנכ"ל חברת proteanTecs: "הגיוס הנוכחי משמעותי עבורנו, ומגיע לאחר שנה שבה חווינו צמיחה אדירה, אותה אנו מצפים להמשיך גם בשנה הנוכחית. הגדילה שלנו מוכיחה את החשיבות של תוכנות ניטור ומעקב אחר בריאות האלקטרוניקה, ככל שזו הופכת למתקדמת יותר. אנחנו רואים שההבנה הזו מחלחלת אל התעשיות השונות מולן אנו עובדים, וגאים להמשיך ולספק תובנות חיוניות על מנת שנוכל לסמוך על המערכות שכולנו תלויים בהן באופן יומיומי".
"הפלטפורמה של פרוטאנטקס מאפשרת לספקי שירות לראות לראשונה מה מצב תקינות התשתית הדיגיטלית שלהם, מה שיסיר חסמים אצל הלקוחות ככל שימשיכו להטמיע מערכות אלקטרוניות המבוססות על טכנולוגיות מתקדמות", אומר לי פיקסל מקרן Addition. "אנו שמחים לתמוך בחברה, לסייע להתרחבותם הגלובלית, ולהמשיך להניע חידושים בתחום ניטור הביצועים במערכות אלקטרוניקה מתקדמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה