תיירות

סטארטאפ ישראלי גייס 35 מיליון דולר: "נשדרג תעשייה מיושנת"

הסטארטאפ הישראל בוקווי גייס 35 מיליון דולר נוספים, ומדווח על הכנסות גבוהות ב-50% באפריל האחרון לעומת 2019, בעקבות תנופת התיירות שמגיעה לאחר משבר הקורונה
מערכת ice | 
נועם טויסטר, דיויד יצחקי, ועומר טשכמר, מייסדי Bookaway (צילום נוי ערקובי)
Bookaway, סטארטאפ הטרוולטק הישראלי, המספקת ממשק טכנולוגי להזמנת כרטיסי נסיעה בתחבורה, הודיע היום (שלישי) על גיוס של 35 מיליון דולר במסגרת סבב שלישי. את הגיוס הובילה Red Dot Capital, לקחו בו חלק מנורה מבטחים, Tenere capital והמשקיעים הקיימים Entree capital ו-Corner Ventures, בעקבות הסבב הנוכחי סך גיוס ההון של החברה עומד על 81 מיליון דולר.
 
בחברה מסבירים כי מטרת סבב הגיוס היא להרחיב את פעילותה הבינלאומית, לגייס מפתחים ומהנדסים, ולהגיע למשתמשים נוספים ברחבי העולם. לדברי Bookaway, הצעת הערך שלהם, מציעה אפשרות שעדיין לא קיימת עבור מפעילי תחבורה רבים בעולם שיכולים למכור כרטיסים רק בצורה פיזית, כך שהגישה לאתרי תיירות רבים מוגבלת להזמנה מראש ובתכנון.
בחברה מציינים כי ההכנסות ממכירת כרטיס נסיעה בחודש אפריל האחרון, היו גבוהות ב-50% מאלה של שנת 2019 ושהזמנת כרטיסי נסיעה במדינות אסיה צמחו בעקביות, שבוע אחר שבוע בכ-10% מאז תחילת 2022, נתונים אותם מייחסת בוקווי להתאוששות של תעשיית התיירות ממשבר הקורונה.
נועם טויסטר, מנכ"ל ומייסד משותף ב-Bookaway: מסר כי הגיוס: " יאפשר לנו להתרחב, ויסייע לנו להגדיל את היצע המדינות ואתרי התיירות, המטרה שלנו לשדרג תעשייה מיושנת, שעמדה במקום במשך עשרות שנים".
עומר שיפר, מנהל תחום קרנות השקעה והשקעות ישירות, מנורה מבטחים התייחס להשקעה בפלטפורמה  של בוקווי ואמר כי היא "בוצעה בהתאם לאסטרטגיית ההשקעות של מנורה מבטחים, אשר מטרתה הגדלת הפעילות בתחומים אלטרנטיביים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי".

עובדי_בוקאווי_צילום_נוי_ארקובי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה