מינויים

את מי גייסה שופרסל כדי לקדם את המותג הפרטי?

שופרסל הודיעה על מינויה של גלית בר דניאלי למנהלת תחום המותג הפרטי: "המותג הפרטי צמח מאד בשנים האחרונות ומהווה מנוע מרכזי בהצלחת החברה"
מערכת ice | 
שופרסל עם גלי עטרי ואילן פלד (צילום מתוך הפרסומת)
מחלקת השיווק של שופרסל, הודיעה על מינויה  גלית בר דניאלי, למנהלת תחום המותג הפרטי של הרשת. במסגרת תפקידה, תוביל ותנהל את האסטרטגיה ואת תכנית העבודה הרב שנתית של המותג, ותעבוד תחת משנה למנכ"ל וסמנכ"ל אגף סחר ושיווק, ניר מוטוסביץ.
 
לגלית ניסיון רב בתחום השיווק, בעברה שימשה במספר תפקידי ניהול בחברת אוסם נסטלה, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית שיווק גלידות נסטלה בהשכלה, גלית בעלת תואר ראשון (BA) בכלכלה וניהול, וכן תואר שני (MBA) במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
 
ניר מוטוסביץ משנה למנכ"ל וסמנכ"ל אגף סחר ושייוק מסר לרגל המינוי: "המותג הפרטי צמח מאד בשנים האחרונות ומהווה מנוע מרכזי בהצלחת החברה. אני מאחל לגלית הצלחה רבה בניהול פעילות המותג הפרטי".

גלית בר דניאלי, צילום: דפנה גזית

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה