מינויים

משרד עורכי הדין שבלת ושות' מודיע על צירוף שותף חדש

משרד עורכי הדין שבלת ושות' מודיעה על צירופו של עו"ד רועי גוטמן לשרותיו, יצטרף ביחד עם פעילות המחלקה ולקוחותיה כשותף במחלקת דיני עבודה בשבלת. עו"ד ליאור אבירם, השותף המנהל של פירמת שבלת ושות': "רועי ניסיון עשיר בכל היבטי משפט העבודה, לרבות בליטיגציה משמעותית בתחום"
מערכת ice | 
רועי גוטמן (צילום אורן דאי)
משרד עורכי הדין שבלת ושות' מודיעה על צירופו של עו"ד רועי גוטמן לשרותיו. עו"ד גוטמן, מי שעד לאחרונה שימש כשותף וראש מחלקת דיני עבודה במשרד איתן מהולל ושדות, הצטרף ביחד עם פעילות המחלקה ולקוחותיה כשותף במחלקת דיני עבודה בשבלת.
לעו"ד גוטמן ניסיון של כ- 20 שנה, מתוכן כעשר שנים כשותף במחלקת דיני העבודה של איתן מהולל שדות. עו"ד גוטמן בעל ניסיון עשיר בדיני עבודה, הן בפן הפרטי והן בפן הקיבוצי, ומאחוריו ייצוג וליווי חברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי, לרבות גופים ציבוריים שונים.
 
מינויו של עו"ד גוטמן מצטרף לעשרות מינויים חדשים שבוצעו בשבלת בחודשים האחרונים כחלק מתהליך ההתרחבות של המשרד. לפני כחודש הודיעה שבלת על מיזוג משרד עורכי הדין הרפז אורן אדלר ושות', עם חמישה שותפים חדשים וכן צרוף ארבעה שותפים ועורכי-דין נוספים יוצאי משרד איתן, מהולל שדות.
 
עו"ד ליאור אבירם, השותף המנהל של פירמת שבלת ושות': "אני מברך את עו"ד רועי גוטמן על צירופו כשותף במחלקת דיני העבודה המצוינת שלנו ובטוח שתרומתו למשרד תהיה חשובה. לרועי ניסיון עשיר בכל היבטי משפט העבודה, לרבות בליטיגציה משמעותית בתחום. תחום דיני העבודה הינו תחום קריטי לפירמה מסחרית מובילה, וביתר שאת כיום, בתקופה שבה שוק העבודה הגלובאלי והמקומי חווה שינויים דרמטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה