מינויים

איה בזנר גביש מונתה לסמנכ"לית הכספים בקבוצת רם אדרת

איה בזנר גביש מונתה לסמנכ"לית הכספים בקבוצת רם אדרת. דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף של הקבוצה: "איה צברה ניסיון עשיר בניהול כספים בחברות נדל"ן, בסיוע לבדיקות היתכנות כלכלית של פרויקטים. הצלחתה היא הצלחתנו"
מערכת ice | 
איה בזנר גביש (צילום אהרון גדליה)
איה בזנר גביש מונתה לסמנכ"לית הכספים החדשה של קבוצת רם אדרת. 
בזנר גביש (39) שימשה ב-13 השנה האחרונות בתפקידי ניהול כספים וחשבות בחברות נדל"ן מובילות. היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במימון וניהול פיננסי מהמכללה למנהל.
 
בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת הכספים בחברת אחים דוניץ הציבורית, לפני כן כאחראית תחום כספים בחברת אלעזרא החזקות הבורסאית במשך 4 שנים ובמקביל כמנהלת כספים בחברת הנדל"ן אפרידר מקבוצת אלעזרא.
עם כניסתה לתפקיד אמרה כי "קבוצת רם אדרת פועלת בסביבה עסקית מאתגרת ודינמית, יוזמת ומבצעת פרויקטים בהיקפים גדולים בישראל, הדורשים ניהול פיננסי מדויק ומוקפד. אני מודה להנהלת קבוצת רם אדרת על האמון שנתנה בי, ושמחה וגאה להצטרף לחברה שנמצאת בתנופה וששמה הולך לפניה בשוק הנדל"ן הישראלי".
במסגרת הרזומה שלה עסקה בזנר גביש בניהול הפיננסי של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות ושל החברות הבנות שלהן, ובמסגרת זו בחינת כדאיות כלכלית לעסקאות נדל"ן, ניהול תזרים, מיסוי, חשבונאות ועריכת דוחות כספיים, שכר וביטוחים, ממשקים מול בנקים, שוק ההון, רשות ני"ע, רשות המסים ורשויות מוניציפליות.
 
דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "איה צברה ניסיון עשיר בניהול כספים בחברות נדל"ן, בסיוע לבדיקות היתכנות כלכלית של פרויקטים, ובעבודה עם שוק ההון, ואנו בטוחים כי ניסיונה יסייע לקדם את מטרותיה הכלכליות של קבוצת רם אדרת. איה כבר נכנסה לתפקידה והצלחתה היא הצלחתנו".
בזנר גביש תחליף את מאיר פנחס ששימש בתפקיד ב-7 השנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה