מינויים

ראש הממשלה לשעבר בג'וב חדש: זו החברה שיעמוד בראשה

רוה"מ לשעבר אהוד ברק שנמצא בעסקי הקנאביס הרפואי, נכנס גם לתחום פתרונות הרפואה: ימונה ליו"ר משותף בשחל
מערכת ice |  1
אהוד ברק (צילום קשת 12)
ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק ימונה ימונה ליו"ר משותף בשחל טלרפואה, המספקת פתרונות רפואה ומוקד חירום רפואי.
כזכור, רק בשבוע שעבר דווח כי חברת אינטרקיור שבראשה עומד גם ברק, פותחת חנות Cookies ברובע Neubau בווינה, אוסטריה. חנות הדגל תציע מגוון מוצרי CBD של Cookies ואחרים, אשר יהיו זמינים לראשונה באירופה, בנוסף למכירה של ביגוד ומוצרי לייף סטייל של מותג הקנאביס המוכר ביותר בעולם.
 
אהוד ברק ברך: "אני שמח להצטרף לצוות הניהול הבכיר של שחל טלרפואה. כתוצאה משינוי גלובלי, הטלרפואה הפכה לטיפול מקובל במתן שירותים רפואיים. לשחל טכנולוגיה מוכחת, ידע עשיר, ניסיון רב ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם ארגוני בריאות  מובילים כגון Mayo Clinic,CVS Health ו-Henry Schein בארה"ב וכן עם AOK Bayren ו-BARMER בגרמניה. שחל ממוצבת היטב לשפר את חייהם של מטופלים רבים ברחבי העולם וכן את האופן בו שירותים רפואיים נצרכים. בכוונתי להצטרף למימוש הצמיחה הגלובלית של שחל, בעיקר בארה"ב ובגרמניה, ולקחת חלק בפעילויות של צוות הניהול הבכיר של שחל כמובילה עולמית בתחום הטלרפואה".
יריב אלראי, יו"ר שחל טלרפואה, ברך: "שחל מברכת את מר ברק ונרגשת על מינויו כיו"ר משותף של החברה. אנו משוכנעים ביכולותיו של מר ברק לתמוך בביצוע ומימוש החזון האסטרטגי הגלובלי שלנו".
תנאי ההתקשרות של ברק יובאו לאישור אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתזומן בימים הקרובים. לאחר אישור התנאים על ידי האסיפה ימנה דירקטוריון החברה את היו"ר המשותף. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד חברה ועוד חברה .. אבל לא נהנה מכלום ....
    מריו 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפני שהקנאה לנתניהו מעבירה אותו על דעתו .. כל כך שינאה וקינאה שהאיש לא מצליח להנות מכלום
    סגור