מינויים

ליברמן הודיע: זה האיש שימשיך את המו"מ עם המורים

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע על הארכת כהונתו של הממונה על השכר קובי בר-נתן בשנה נוספת: "מנווט ברגישות ובנחישות רבה את יחסי העבודה במגזר הציבורי"

מערכת ice |  2
קובי בר-נתן (צילום דוברות משרד האוצר)

 שר האוצר, אביגדור ליברמן, הודיע היום (שלישי) על הארכה בשנה נוספת את כהונתו של הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, קובי בר-נתן. בהודעה לתקשורת בנושא צוין כי צעד זה מגיע "לאור ניסיונו הרב בכדי לתת מענה לאתגרים הרבים הצפויים בשנה הקרובה, בה יהיה צורך לנהל משא-ומתן ולהשלים את הסכם המסגרת עם הסתדרות העובדים החדשה, הסכמי שכר עם הסתדרות המורים, ארגון המורים, הסתדרות הרפואית, ארגון הסגל האקדמי, משא ומתן על תכנית רב שנתית עם צה"ל, קידום עסקת החבילה, ועוד".


בר-נתן מכהן בתפקיד החל מיולי 2018. במהלך תקופת כהונתו ניווט את יחסי העבודה במגזר הציבורי תוך קידום הסכמים רבים, ובהם: הסכם שכר עם העובדים הסוציאליים, הסכם שכר עם ארגוני המורים, הסכמים במערכת הבריאות, סיכומי שכר עם הגופים הביטחוניים, הסכמי גמישות ניהולית ורפורמות בנמלי הים.


בנוסף, במהלך השנתיים האחרונות הוביל בר-נתן את הטיפול במשבר הקורונה בכל הקשור להעסקה במגזר הציבורי, וכלל בין היתר התאמת ההסכמים למגבלות הקורונה, גיבוש פתרונות לעבודה מהבית והגעה לעסקת החבילה עם ארגוני המעסיקים וארגוני העובדים.
 


שר האוצר, אביגדור ליברמן, מסר: "בימים אלו אנו נדרשים ליציבות ומקצועיותו של קובי בר נתן בכהונתו כממונה על השכר הינה חיונית בתקופה זו. קובי מנווט ברגישות ובנחישות רבה את יחסי העבודה במגזר הציבורי ואני בטוח שניסיונו ויכולותיו יתרמו רבות להמשך ייעול המגזר הציבורי וקידום הפריון והשירות הציבורי בישראל".

הממונה על השכר והסכמי עבודה, קובי בר-נתן, אמר כי הוא " מודה לשר האוצר על הבעת האמון, זוהי תקופה מאתגרת כאשר סוגיות כבדות משקל עומדות על סדר היום ובעלות השפעה רבה על המגזר הציבורי. אנו נמשיך לחתור לקידום מדיניות שכר אחראית ומקדמת פריון למען הציבור בישראל".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נוכל (ל"ת)
    נוכל 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יאלה בדרך לעוד שביתה
    שבי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שלא מתחילים את שנת הלימודים בספטמבר
    סגור