מינויים

אורקל ישראל במינוי מסקרן: זו הבכירה שהצטרפה למערך השיווק

מיה טוטיאן, לשעבר בכירה בצוות השיווק הגלובלי של חברת דאסו סיסטמס הצרפתית,  תוביל את כל פעילות השיווק של אורקל ישראל כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה להוביל את תחום ה-Cloud וה-SaaS בישראל
מערכת ice | 
מיה טוטיאן מטוסביץ (צילום יחצ)
מיה טוטיאן, לשעבר בכירה בצוות השיווק הגלובלי של חברת דאסו סיסטמס הצרפתית  ואשר הובילה את השיווק הגלובלי של כל מוצרי הענן של החברה  בשוק הבינלאומי, תוביל את כל פעילות השיווק של אורקל ישראל כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה להוביל את תחום ה-Cloud וה-SaaS  בישראל.
ענקית התוכנה האמריקאית אורקל הודיעה היום כי היא ממנה את מיה טוטיאן לנהל את כל מערך השיווק של החברה בישראל. טוטיאן מילאה שורה של תפקידים בכירים בשיווק בחברות תוכנה בתאגידים בינלאומיים. בתפקידה האחרון הובילה את  השיווק  הגלובלי של מוצרי הענן  בדאסו סיסטמס, שם הובילה את שיווק מוצרי האון ליין של החברה. 
טוטיאן החלה את דרכה המקצועית בבי אמ סי סופטוור כמנהלת שיווק איזורית במשך כשש שנים, לאחר מכן ניהלה את מערך השיווק של חטיבת האלקטרו – טלקום ב-M3 בממשק מול תחום הסמיקונדקטור המקומי.
 
בהמשך עברה לדאסו סיסטמס שם כיהנה במגוון תפקידים בתקופה של למעלה מעשר שנים, במהלכן ניהלה את פעילות השיווק של החברה כמנהלת שיווק איזורית לדרום מזרח אירופה ובמהלך חמש שנים האחרונות כיהנה בתפקיד ראש השיווק הגלובלי של כל מוצרי הענן של החברה. 
מינויה של מיה ותחומי ההתמחות בהן צברה ניסיון וידע רב מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלת ערן פיינגבאום להתפתחות בעולמות הענן, הטכנולוגיה, החדשנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים. אורקל מתמקדת כיום בטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הסייבר והענן עבור התאמה מקסימלית לצרכים העסקיים תוך שמירה על הובלה בתחום האבטחה. 
 
מיה בעלת תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית  ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מהמכללה למנהל. כניסתה של טוטיאן לתפקיד השיווק באורקל, ממצבת את אורקל כאחת החברות המובילות בארץ בשוויון מלא בין נשים וגברים בשדרת ההנהלה הבכירה. 
מיה טוטיאן מטוסביץ, סמנכ"לית השיווק של אורקל מסרה: "אני נרגשת להצטרף לצוות המנצח של אורקל ישראל ולהצטרף למסע בהובלתו של המנכ"ל ערן פיינגבאום, לצד הנהלה חזקה ועובדים מאנשי מקצוע הטובים במשק. אני מאמינה שהסינרגיה בין הידע השיווקי והאנליטי שלי ביחד עם היכרות מעמיקה של עולמות הדאטה והענן, אוכל ליצר ערך רב לאורקל. ארגז הכלים הניהולי והמקצועי שאספתי לאורך הדרך יסייע לי לעמוד ביעדים המאתגרים שהחברה מציבה לעצמה. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ומאחלת בהצלחה לכולנו". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה