מינויים

מינוי חדש בשורת ההנהלה של עמותת "יוזמות עתיד"

עמותת "יוזמות עתיד" דיווחה הבוקר ב(ראשון) כי בת שבע משה מונתה ליו"ר העמותה בהתנדבות,  בעמותה מקווים שבת שתבע תמשיך את התנופה ותעזור לנשים נוספות בפריפריה
מערכת ice | 
בת שבע משה (צילום שלומי בלבול)
עמותת "יוזמות עתיד" הכריזה הבוקר על מינויה של בת שבע משה (37) לתפקיד יו"ר העמותה. למעשה העמותה פועלת להעצמה כלכלית של נשים מהפריפריה באמצעות ליווי בתהליך הקמת עסקים קטנים. רק לפני כשנה בת-שבע הצטרפה לארגון כחברת וועד מנהל, וכעת תשמש כיו"ר העמותה בהתנדבות.
 
בת-שבע משה, בעלת רקע עשיר בתחום היזמות והאימפקט, מכהנת כיום כמנהלת הפעילות העסקית של חברת וויקס בישראל, וכן חברה בוועד המנהל במכללת ספיר, עמותת אופנים ותנועת אור. עד לאחרונה ניהלה משה את תחום ההייטק בבנק הפועלים, וקודם לכן כיהנה כיועצת האסטרטגית של יו"ר בנק הפועלים. לפני הצטרפותה לבנק כיהנה משה כמנכ"לית יוניסטרים – ארגון הפועל לצמצום פערים ויצירת מוביליות חברתית וכלכלית בפריפריה באמצעות הכשרת צעירים, קהילות ובני נוער למנהיגות ויזמות טכנולוגית.
 
ניסים בר-אל, מייסד העמותה ויושב הראש היוצא : "אני גאה להעביר לבת שבע משה את שרביט ההובלה. אני משוכנע כי בת שבע תצליח לייצר תנופה נוספת וקפיצת מדרגה לקראת האתגרים החדשים  של העמותה כפי שהצליחה לעשות בכובעיה העסקיים והחברתיים הקודמים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה