מינויים

פארק עתידים מכריז על מינוי חדש בשדרת הניהול

פארק עתידים הודיע על מינויו של אייל גרין לתפקיד מנכ"ל הפארק. בהנהלה מסבירים כי גרין מונה בן היתר בשל ניסיונו העשיר בתחום הנדל"ן
מערכת ice | 
אייל גרין (צילום דפנה טל)
הנהלת פארק עתידים תל אביב הכריזה על מיניו של אייל גרין (47) לתפקיד מנכ"ל הפארק. גרין, שימש ב 20 שנה האחרונות כמנכ"ל וסמנכ"ל ובתפקידים בכירים נוספים, במספר חברות הפעילות הן בישראל והן בעולם.
בחברה מסבירים כי גרין צמח בתעשייה המקומית מדרגת המהנדס ברפאל, דרך תפקידי פיתוח עסקי, תפעול וניהול בכירים בתעשיות שונות ומגוונות במשק. "בעל ניסיון עשיר ונרחב בתחומי הנדל"ן" כך נכתב במסמך שהפיצה החברה. עוד נמסר כי במסגרת תפקידיו ניהל מאות עובדים. כמו כן לגרין תואר ראשון בהנדסת חשמל ותואר מוסמך בתעשייה וניהול.
 
אייל גרין התייחס למינויו ואמר "אני מגיע מרקורד בו חרטתי על דיגלי את חשיבות השירות והמענה האיכותיים ללקוחות עימם אנחנו עובדים. אלו מבחינתי, עוגנים לפעילות העסקית של הפארק ולכן הלקוחות רואים בנו כשותפיהם לדרך ולעמידה ביעדים העסקים שלהם. מתרגש ושמח להוביל את אחד מפארקי העסקים המבטיחים והגדולים, בגוש דן בכלל ובתל אביב בפרט שהינו בבעלות, עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב".
פארק עתידים תל אביב, בבעלות עירית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב, ממוקם בדבורה הנביאה 121, בקרבה בנגישות לצירי תחבורה ראשיים ולתחנת הרכבת. הפארק מתפרש על כ- 80 דונמים הכוללים 250,000 מ״ר בנוי ובהם 11 בניינים מטופחים ובקרוב יושקו מגדל ובניין נוסף המצויים בשלבי תכנון מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה