מינויים

דירקטוריון חברת אירונאוטיקס מינה את דני סלסקי לתפקיד מנכ"ל

חברת אירונאוטיקס הודיעה על מינויו של דני סלסקי לתפקיד המנכ"ל, בחברה מסבירים כי סלסקי מונה בשל ניסיונו הרב
מערכת ice | 
דן סלסקי (צילום יחצ)
דירקטוריון חברת אירונאוטיקס הודיע הבוקר (רביעי) על מינויו של דני סלסקי לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. באירונאוטיקס מסבירים כי סלסקי נבחר לאחר הליך איתור מקצועי ויחליף בתפקיד את משה אלעזר שסיים כהונה מוצלחת בת שלוש שנים.
במסמך החברה נכתב כי בחמש השנים האחרונות שימש סלסקי כמנכ"ל קבוצת המפתחת ומייצרת סנסורי אינפרה אדום לשווקים ביטחוניים ואזרחיים. סלסקי בעל תואר ראשון בהנדסה מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן- גוריון. על תרומתו המשמעותית זכה בפרס ביטחון ישראל.
יו"ר אירונאוטיקס ומנכ״ל רפאל, האלוף (במיל) יואב הר-אבן: "אני מברך על מינויו של דני סלסקי למנכ"ל קבוצת אירונאטיקס. דני מביא איתו יכולות וניסיון עשיר כמנכ״ל ובהובלה של מערכות מולטידיסיפלינריות גדולות בדגש על מערכות מוטסות. אני מאחל לדני הצלחה רבה ומודה למשה אלעזר על ההישגים המרשימים אליהם הגיעה החברה בשנים האחרונות".
 
אירונאוטיקס הינה חברה בינלאומית מובילה בתחום של פתרונות מודיעיניים מבוססי מערכות בלתי מאוישות עבור השוק הביטחוני והצבאי. מגוון המערכות הרחב של אירונאוטיקס ,הנמצאות בחזית הטכנולוגיה, מספק פתרונות מוכחים למשימות מודיעין, מעקב וסיור. לטענת החברה, בשנים האחרונות נמצאת אירונאוטיקס בצמיחה משמעותית והשיקה מערכות ומוצרים חדשים הממצבים אותה כמובילה עולמית בתחומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה