מינויים

אחרי 20 שנה: יואב וינברג עוזב את אמת מחשוב

טלטלה באמת מחשוב. מנכ"ל החברה בעשרים השנה האחרונות, יואב וינברג, הודיעה להנהלת החברה על רצונו לסיים את תפקידו. טרם נקבע מועד לסיום הכהונה ודירקטוריון החברה פועל לאיתור ומציאת מחליף
מערכת ice | 
יואב וינברג (צילום ניב קנטור)
יואב וינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, העוסקת בתחום ה-IT, הודיע לדירקטוריון החברה, לאחר שנכנס לשנתו העשרים כמנכ"ל החברה, על כוונתו לסיים את תפקידו
במהלך תקופת כהונתו בת כמעט 20 השנים הוביל וינברג מהלכים אסטרטגיים שהביאו את החברה לצמיחה משמעותית. היקפי המכירות של החברה שנאמדו בתחילת כהונתו על סך כ-200 מיליון שקל צמחו ועומדים היום על סך של כ-2.5 מיליארד שקל. במהלך כהונתו בוצעו שורה של רכישות ומיזוגים בארץ ובחו"ל שתמכו בתהליך הצמיחה המואץ והיוו אבני דרך עבור החברה. 
בין פעולותיו השונות, הקים וינברג לפני כ-10 שנים את חטיבת ה-OEM בחברה והפך את פעילותה לגלובלית צומחת ומשמעותית. כמו כן, בשנת 2021 הוביל וינברג את מכירת גרעין השליטה לקרן פימי תמורת 450 מיליון שקל ולפי שווי של 720 מיליון שקל. כיום השווי המצרפי של החברות הוא למעלה מ-1.1 מיליארד שקל. 
בשנת 2022 יזם וינברג את פיצול פעילות ה-OEM לחברת הייפר גלובל וכל זאת במקביל לכניסת משמעותית של אמת מחשוב לתחומי הענן, הדיגיטל והתוכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה