השוק

הייפר גלובל הקצתה מניות בהנחה של כמעט 10%

הייפר גלובל שפוצלה מאמת מחשוב ונמצאת בשליטת קרן פימי גייסה 40 מיליון שקל באמצעות הקצאה פרטית של מניות; ההקצאה בוצעה לרידינג קפיטל שתהפוך בעלת עניין בחברה
ניצן כהן | 
שחף שרגר (צילום ענת קזולה)
הייפר גלובל שפוצלה מאמת מחשוב ונמצאת בשליטת קרן פימי גייסה 40 מיליון שקל באמצעות הקצאה פרטית של מניות. הקצאה הייתה של כ-2.475 מיליון מניות לחברת רידינג קפיטל.
ההקצאה תבוצע לפי מחיר של 16.16 שקל למניה ובתמורת כוללת של כ-40 מיליון שקל.  מחיר המניה של החברה לפי ממוצע 30 ימי מסחר שקדמו למועד פרסום הודעה זו עמד על 12.82 שקל למניה. המניות המוקצות מוקצות בפרמיה של כ- 26% על מחיר זה. כאשר, מחיר הסגירה ביום חמישי עמד על 17.34 שקל ואילו היום נסחרת המניה במחיר הגבוה מ-18 שקל למניה.
 
בעקבות ההקצאה תהפוך רידינג קפיטל לבעלת עניין בחברה ותחזיק בכ-8.87% מהון המניות של החברה.
ההקצאה מתבצעת לאחר שהחברה דיווחה בשבוע שעבר, כי הכנסות החברה ממכירות ושירותים בחציון גדלו ב 32.6% לכ- 132.7 מיליון דולר .
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, מסר:" אנו שמחים ומודים לרידינג קפיטל על הבעת האמון בחברתנו, בהנהלה ובאסטרטגיית הצמיחה שהתווינו. ההשקעה הנוספת בחברה תחזק את המשאבים העומדים לרשותנו ותאפשר לנו להאיץ את תכנית הצמיחה ארוכת הטווח שהצבנו לעצמנו הן בחו"ל והן בישראל.
"המהלך יאפשר לנו לחזק את יכולותינו ולהגדיל את מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו ולהמשיך באיתור פעילויות נוספות בחו"ל, זאת על מנת לאפשר להם להרחיב את פעילותן הגלובלית באמצעות מרכזים נוספים בעולם, מהם יוכלו לפעול ולהתקרב ללקוחות הקצה שלהם".
הייפר גלובל, שבשליטת קרן פימי,  עוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים. החברה מלווה ומיישמת את תהליך הפיכת הרעיון של הלקוח למוצר מוחשי משלב התכנון ועד להגעה לשוק בזמן. החברה פועלת בישראל באנגליה ובארה"ב ומספקת ללקוחותיה פתרונות גלובליים. הפעילות בתחום זה כוללת עבודה משותפת עם גופי הפיתוח של הלקוחות והתאמת פתרונות טכנולוגים מורכבים בהתאם לצרכיהם. בשלבים שלאחר מכן החברה מייצרת ומספקת את המערכות שתכננה בפריסה גלובלית ובהתאם לצרכים העסקיים של לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה